Hakutulokset

  1. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pehmis: Siirrä vain mut plussanneisiin. Siirretään sitten takaisin yrittäviin, jos vuoto alkaakin. Tänään 4+3.. Joka päivä huokaisen, kun yksi takana :) Roikun täällä silti vielä jonku aikaa, jos ketään ei haittaa? Olen sen verran skeptinen ja taikauskoinen... mamihaave: Lämpimät onnittelut...
  2. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mamihaave: :unsure: <3 jenetsu: Lupaavalta kuulostaa! Ylihuomenna vaan uutta testiä kehiin (y)
  3. S

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Tervetuloa kaikki uudet :) Mä varailin kanssa tänään neuvolaan aikaa (25.10) ja kyselin samalla pitääkö kilpirauhaslääkettä jotenkin entrata. Mitenhän tästä jatkuvasta pelosta pääsisi eroon, että menee kesken? :( Ja piti vielä kysyä, että kuinka moni on ajatellut mennä varhaisultraan?
  4. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä olen näkevinäni jotain hailakkaa kyllä ja jos kerta livenä on vielä selvempi, niin (y) Mitkäs kiertopäivät sulla menossa?
  5. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mua harmittaa kamalasti sun puolesta :unsure:
  6. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi hyvinkin tarkoittaa ;) Odottaisin pari päivää ja tekisin uusiksi. (y)
  7. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jännityksellä odotan!!
  8. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jännää!!! Joskus muistan lukeneeni, että ovistesti voi myös raskauteen reagoida? :D Nyt äkkiä apteekkiin!!! (y)
  9. S

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Varovasti liittyisin joukkoonne. Eilen tein positiivisen raskaustestin kp 25/25. Ihan alussa siis ollaan ja jos loppuun asti mennään niin laskettuaika olisi laskurin mukaan 3.6.2017. Kovasti vielä pelottaa, että kesken menee, mutta toivotaan, että kaveri pysyisi kyydissä!! Olemme miehen kanssa...
  10. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Käy ostamassa testi ja testaa ihmeessä! Mä testasin alkuviikosta jollain Cittarin liuskatestillä ja ihan puhtaan negan sain. Nyt eilen kuitenkin Clearbluen digitaalilla positiivisen parin tunnin pissan pidättämisen jälkeen. Eli hyvinkin ehtii tulos viikossa muuttua ;)
  11. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä ollaan puulla päähän lyötyjä ja varovasti toivekkaita. Digitaali-testiin pärähti tänään "raskaana 1-2". Hurjalta tuntuu, että jo ensimmäisestä kierrosta tärppäsi ja silloin muinoin tuli exän kanssa yritettyä yli vuosi tuloksetta. En uskalla täältä kuitenkaan vielä lähteä mihinkään...
  12. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pitkästä aikaa minäkin taas kirjoittelen. Täällä eletään piinapäiviä, perjantaina pitäisi tätin tulla. Joka kierto ollut pillereiden lopettamisen jälkeen 25päivää.. saa nähdä miten nyt käy.. :) Oireita.. ei juurikaan! Nyt muutaman päivän ajan ollut vähän ällö olo pitkin päivää ja aamuisin...
  13. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hyvin samanlaisia ajatuksia täälläkin ollut. Näätkin jotain ajatuksiani, jos luet eilisen viestini. Olen itse huomannut, että mieli käy melkoista vuoristorataa. Ensin saatan olla hyvin epävarma, kun taas seuraavassa hetkessä olenkin täysin vakuuttunut, että nyt on oikea aika. koska se oikea aika...
  14. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista <3 Täällä vietelty tylsää alkukierron aikaa, mutta uskoisin, että ovulaatio on juurikin parhaillaan menossa. Vatsaa turvottelee ja juilii, tuntuu kun menkat alkaisi. Me menimme tosiaan siis kk sitten naimisiin ja otin mieheni sukunimen. Kolme...
  15. S

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Moikka kaikille! Vieläkö mahtuisi uusi kuumeilija mukaan? :) Täällä kirjoittelee siis 29-vuotias nainen keski-suomesta. Menimme mieheni kanssa muutama viikko sitten naimisiin, joten vauva saisi nyt luvan tulla. E-pillerit lopetin jo kesäkuun alussa, mutta keskeytetyllä ollaan menty pari...
  16. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka kaikille! Vieläkö mahtuisi uusi kuumeilija mukaan? :) Täällä kirjoittelee siis 29-vuotias nainen keski-suomesta. Menimme mieheni kanssa muutama viikko sitten naimisiin, joten vauva saisi nyt luvan tulla. E-pillerit lopetin jo kesäkuun alussa, mutta keskeytetyllä ollaan menty pari...
  17. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Jomi Muistan sinut myös :) Kiva nähdä suakin!! Tosin tietenkin toivon, että plussaisit pian :hug: Niiskuneidille Paljon onnea :heart: Voi kun pääsisi itsekkin joskus kokemaan tuon tunteen..
  18. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Chiba No nyt pääset kommentoimaan blogiani ilman mitään käyttäjätilejä :) Kato tämmöstä tää just on, kun on ihan amatööri viellä, mutta hyvä kun sanoit niin korjasin asian :) Tervetuloa :flower: tiuhti_ Joo, muistan mä sutkin :) Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! Pysyn nyt viellä hetken...
  19. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Chiba Mäkin muistan sinut :) Kiva "nähdä" pitkästä aikaa :hug::heart: Voisin pysyä edelleen taustalla, mutta ilmoittelen jos haluan takaisin listoille. Tervetuloa kommentoimaan ja lukemaan blogia. Olen tosi amatööri vielä tuossa touhussa, mutta jos se siitä :D
  20. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Heiii kaikki muruset pitkästä aikaa! En tiedä muistaako kukaan enää mua ja onko kaikki mun aikanani täällä kirjoittaneet jo plussanneet, mutta ajattelin tulla moikkaamaan. Mitäs tänne kuuluupi? =) Mulla edelleen vauvakuumeilu jatkuu, yli vuosi nyt pillereiden lopetuksesta : / Alan...

Yhteistyössä