Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Meille syntyi tyttö 3.10 klo 01.28. Mitoiltaan pikkuruinen typy oli 2765 ja 48 cm. Synnytyskertomusta.. Tiistaiaamuna 2.10 kävin neuvolassa, oli 40+4 kasassa. Kerroin, että limaa on tullut ja muutamana yönä suppareita harvakseen. Varattiin aika perjantaille, jolloin soitettaisiin...
  2. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Synnytyskertomusta... Tiistaiaamuna 2.10 kävin neuvolassa, oli 40+4 kasassa. Kerroin, että limaa on tullut ja muutamana yönä suppareita harvakseen. Varattiin aika perjantaille, jolloin soitettaisiin yliaikaiskontrolliin. Kolmen maissa mies lähti asiakaskäynnille, aloin tuntea vähän...
  3. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    pikkuruinen tyttö syntyi 01.28 puolen minuutin ponnistuksella jakkaralta. Paino 2765, pituus 48 cm. Huippuhelppo ja ihana synnytys! Nyt äippäosastolla ja unta palloon. Tissillä siro tummatukkainen tuhisija. Onnellisena sumppa83
  4. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    uskokaa tai älkää mutta tämä nainen makaa synnytyspedillä puudutettuna. Kaikki mennyt loistavasti. Äsken olin 6 senttiä auki. Kohta synnytetään! t sumppa83 rv 40 + 5
  5. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Laara85! Joku Koksiin synnyttämään menevä kyseli, mikä tilanne siellä on remontin kanssa. Neuvolassa sanottiin, että melko normaalisti siellä äitiosastolla pystyy olemaan, ettei haittaisi remontti. Ja kahden hengen huoneitahan siellä maksimissaan on. Ruuhkaa eivät epäilleet, kun meidän...
  6. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Kiitos IMN, Helikopteri ja Anime ymmärtäväisistä sanoista koskien tota hoitoasiaa =) Meitä äitejä syyllistetään ulkoa päin niin helposti, vaikka sen "taidon" osaamme itsekin. Little Precious tuo on muuten mysteeri, miksi joinakin viikoina painoa tulee enemmän vaikkei syö sen kummemmin. Mulla...
  7. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jomppiksella jännät paikat, tsemppiä! =) Viime yönä tuli kipeä supistus, jollaisella aina alkanut synnytys. Sellainen, joka levisi polttavana alhaalta ylöspäin. Heräsin siihen ja ajattelin, että tästä tämä varmaan lähtee. Kävin vessassa ja limaa tuli paperin täydeltä. No, sen jälkeen tuli...
  8. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Heippa lokakuiset! Teidän kuu huomenna =) Mä oon tuolta syyskuisten puolelta, siellä on nykyään tosi hiljasta. Aattelin harpata tänne teidän luo, kun kaikki syyskuiset kai saaneet jo vauvansa. :confused: Paitsi minä : / Mulla meni la 2 päivää sitten. Eli 28.9. Olis pitäny varmaan...
  9. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Hitsin hitsit. Yöllä tuli pari kipeetä supistusta, sellasta polttavaa joka levis alhaalta ylös. Heräsin siihen, mutta jatkoin unia ajatellen,että kyllä ne jatkuu ja pahenee. Heräsin nyt kuuden maissa ilman mitään oloja :headwall: Taas uusi pitkä päivä edessä, ei voi mitään. Oletan jotenkin...
  10. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Toivotaan New, että supistukset on nyt NIITÄ. ;) Silläkin uhalla että minä jään tänne yksinäni mahan kanssa :whistle: Tänään on tarkotus vetää kaikki ässät hihasta. Jonkun verran on suppaillut taas, sitä jomotusta vaan plaah. Jospa tulis niitä oikeitakin, eletään toivossa. Kohta sauna...
  11. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Suuret onnittelut Villaruusu :D Smurffiina84 täälläkin ollaan vielä kokonaisena. Aletaan me olee aika viimesiä. Eilen meni la. Suppaili päivällä ja yö oli kivulias. Vauva puski alemmas ja tuli semmosia hirveen kipeitä vihlaisuja kohdun suulle. Jomotteli alamahaa. Tiesin kuitenki, ettei ne ollu...
  12. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Kumiankka joko parhaillaan synnyttämässä, tai jo lapsi kainalossa. Jännää! :whistle: Villaruusu ihan varmasti on synnytys jo käynnissä! =) Sulla vaan näyttää valmistelevan vähän kauemmin. Mulla on tänään The Day, eli laskettu aika. :D Huoh, yli tämä menee näköjään. Käppäilin...
  13. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Voi onnea kovasti Milla84 :D Ihanan nopea synnytys, niin se nopeasti elämä muuttuu. Villaruusu sä oot selvästi kans lähtöasetelmissa. Tsemppiä :wave: Vitsit näitä on jännä lukea, tuo toivoa, että mullakin alkaa tapahtumaan. Huomenna on laskettu aika. Kovasti haluisin, että vauva lähtisi...
  14. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Täällä pidetään peukkuja, että sulla alkas tapahtumaan Milla84 Kun on viikkojakin noin hyvin jo. Tänne ei mitään erikoista. Melko lailla suppariton päivä, joten aamulla herätään taas uuteen päivään kokonaisena. Neuvola aamulla. Hami vaan, että siellä ei oo nyt mun oma terkka, kokenut ja...
  15. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Tääläkin ollaan yhtenä kappaleena vielä. Voin vaan kuvitella miltä teistä tuntuu, joilla yliaikaiskontrolli kolkuttelee ovella :headwall: Mulla on kaks päivää la:an, silti enemmän ku valmis synnyttämään. Eilen vauva sitten laskeutu. Just kerkesin kehuu täällä, miten hyvä vointi on. Vauvan...
  16. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Smurffiina84 mullakin on ollu tota oksettavaa oloa! Pari päivää sitten laattasinkin mahan tyhjäksi. Varsinkin makean syönnin jälkeen on paha olo. Ihana loppuraskauden vaiva etten sanoisi. : / Tänäyönä heräsin ihan itestään kuuden maissa. Tähän asti oon nukkunut kellon soittoon asti. Tuli...
  17. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Etna, voimia ja kärsivällisyyttä sulle jämähtäneen synnytyksen kanssa. Toisaalta, vaikka alku olis hankala ja hidas, voi loppu mennäkin rytinällä :) Kohta saat palkkasi. Milla84 lle...Soita heti huomenna neuvolaan ja kerro miltä susta tuntuu. Mitä rennommin pystyt menee synnyttämään, sitä...
  18. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Suppareista. Eilen illalla oli niitä jonkin verran ja näköjään myös tänä aamuna. Eivät ole vielä niitä synnytyssupistuksia vaan jotain ennakoivia kai. Tulee polttoja alavatsaan, jotka kestää jonkin aikaa. En huomaa näissä kuitenkaan mitään säännöllisyyttä ja ovat kestoltaan epämääräisiä. Jotain...
  19. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Sympatiat sulle Milla84 :hug: Täälläkin kypsyttää jo jonkin verran vaikka viikkoja vasta tasan 39. Tänään oli neuvola, ei kummempia kuulumisia. Vauva ei ollut vielä laskeutunut ihan alas ja pääkin liikkui vielä. Ei mitään vuotoja tai suppareita. Eli odotus jatkuu. Palsta on kyllä...
  20. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Tänään tein kaupunkikierroksen ja löytyi imetystyyny. Nallekuosi tahroineen ei ollut oikein mieleen, joten ompeluhommissa meni ilta mukavasti :) Semmoinen Pikkupiian, suomalainen tyyny, jossa irrotettava päällinen. Tein vauvan pussilakanasta uuden päällisen ja hyötykäytin vielä nalletyynyn...

Yhteistyössä