Hakutulokset

  1. T

    Menkat primolut nor:in jälkeen, ei kuulu?

    Mulla määrättiin kyseistä lääkettä juurikin avittamaan raskautumista. Nyt tokaa kuuria syön ja viimeks ainakin alkoi 2 päivää viimesestä pilleristä. Nyt odottelen tässä menkkojen alkamista, en usko että ois tärpännyt. Mutta jos sulla on ne primojen ohjeet, siinähän oli että pitäs alkaa syömään...
  2. T

    Tihkuttelusta kärsiville kysymys..

    Onko kellään raskaus alkanut myöskin tihkuttelulla? Mulla on ongelmana liian lyhyt luteaalivaihe + tihkuvuoto johon terot ei ole (vielä) auttanu. Kolme päivää sitten (kp26) tuli paperiin hieman vaaleanpunaista, siteeseen asti ei tule. Toiveet tietysti taas koholla vaikka järjellä tiedän etten...
  3. T

    Tietoa ja kokemuksia Teroluteista kaipaisin!!!!

    Olen syönyt nyt kaksi kuuria teroluteja. tässä kierrossa ovulaatio oli vasta terojen aloittamisen jälkeen. luteaalivaihe jäi teroista huolimatta lyhyeksi (9pv), tänään tullut tuhrua. Lämmöt edelleen normaalia korkeammalla, elättelen toiveita kunnes kunnon vuoto alkaa. Netistä luin...
  4. T

    Ovisoireet kestää viikon?

    Joo mullakin kestää oireita noin viikon verran. Mulla ei koskaan ole tuntunu nipistelyä mutta limailu kestää päiväkausia, nimenomaan sitä venyvää sorttia. En enää jaksa tikkuja käyttää joten tilasin sylkitestin... =)
  5. T

    raskaudesta

    Mulle puhuttiin jo aika alkuraskaudessa neuvolassa että paras asento on sikiön kannalta nukkua kyljellään. Suositeltiin tätä asentoa siis jo varhain. :)
  6. T

    Kierron käynnistyminen synnytyksen jälkeen ja vauvakuume

    Minullakin alkoi menkat n. 9 kk synnytyksestä. Suunnilleen tasainen on ollut kierto, parin päivän heittoja. Olin ollut jo useamman kuukauden imettämättä kun kuukautiset alkoivat. Nyt kuumeilen toista lasta. Tärppionnea sinulle! :heart:

Yhteistyössä