Hakutulokset

  1. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Heip vaan kaikille! Aika vasta tulin tälle foorumille. Mulla siis ikää 39 ja tuloksetonta yritystä oli. Ensimmäinen inssi tehtiin mulle tuossa pari viikkoa sitten ja IHME kävi. Positiivinen testi tuli tehtyä tässä juhannuksena. No, sehän nyt ei vielä takaa yhtään mitään. Mutta ainakin...
  2. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Pippurihännälle rutkasti onnea!! Ihana lukea hyviä uutisia. Onko täällä nyt muita joilla inseminaatio hoidot menossa? Mua vähän pelottaa että mulla tulee nyt sitte liikaa munasoluja. Kun nuo lääkkeet nyt on ja ilman lääkkeitäkin oon ovuloinut joka kk. Munasarjat on todella kipeät!! Tänään...
  3. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Klinikka käynti takana. Käynti kesti puoltoista tuntia. Miehellä erityisesti oli paljon kysymyksiä. Ja nyt tämä pyörähtikin käyntiin nopeasti. On nimittäin ensimmäinen inssi ens viikon lopulla. Nyt kp 3 ja ensimmänen klomi otettu. Viitenä päivänä klomit ottaa ja sitte pistokset. Alkuviikosta...
  4. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moi taas kaikille! Täällä päästiin pari päivää sitte kirjaamaan kp 1. Ensimmäistä kertaa oli lugesterol tukemassa kiertoa ovulaation jälkeen ja kierto sitte veny ja paukku. Lugen lopetuksesta meni viikko että alko menkat. Muuten aika säännöllinen kierto. Nyt sitte ollu aikamoiset putoukset...
  5. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moikka kaikille! Mahtuisko tänne mukaan yks hullu kaappitestailia kuumeilia jolla ikää jo 39. En ole vielä koko ketjua lukenut läpi mutta vaikuttaa niin mukavalta porukalta täällä kaikki. Ja muissa paikoissa tunnen oloni ikälopuksi. Kerron mahdollisimman lyhyesti meidän tilanteen. Mulla...

Yhteistyössä