Hakutulokset

  1. K

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Moi! Meille syntyi tyttö 5.10.2009 klo 01.14. Paino 3705 g ja 52 cm. Rv 39+4. Minullahan on ollut monen monta kuukautta ennakoivia (myös kovia supistuksia) ja niiden vuoksi olen ollut vuodenlevossa pienen aikaa ja käynyt synnärillä kaksi kertaa. Ennen synnytystä oli kaksi päivää tyyntä...
  2. K

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Liina81: Sul oli kyl tosi tosi nopee synnytys oikea salamasynnytys,... Toivotaan, että ehditään molemmat saliin asti ennen ponnistusta:) Mä en ole kummallakaan kertaa ehtinyt siihen tarkkailuhuoneeseen käyrille vaan suoraan synnytyssaliin eli sitä oletan olevan myös tällä kertaa, mutta kuka...
  3. K

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Olen täällä taustalla lueskellut teidän kuulumisia, kommentoimatta asioihin. Olen jotenkin ollut laiska ja kädet on sen verran turvonneet, että kirjoittaminen ei suju enää niin nopsasti kuin ennen. Zizilisko: mul on kans hurjastu turvotusta ja just noita valkoisia "pilkkuja" vartalossa...
  4. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Moi! Huitshapeli: Minä pelasin toista odottaessani salibandya rv11 asti, sit sai joukkue valita uuden kapun ja jatkaa turnauksia ilman minua (no eipä menettänyt paljon :laugh: ). Ennen tätä kolmatta raskautta pelasin "eläkeläisporukassa" eli porukan joka ei pelaa enää sarjaa vaan joukkue...
  5. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Ultrassa on nyt käyty. Meille on tulossa lokakuussa yksi vauva, ei kahta, kuten neuvolatäti uumoili. Kaikki näytti olevan kaikin puolin kunnossa=) pikku Väinö se siellä sätki, kun ultralla tökittiin ja yritettiin saada hyvää kuvaa isille ja äidille... Jotenkin tämän palstan tekstit on saanut...
  6. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Matonna: Mulla ensimmäisen lapsen laskettuaika siirtyi joulukuun 4. > joulukuun 20. päivään ja todellisuudessa syntyi jouluaattona elikkäs synnytys meni vielä 20 päivää ensimmäisestä lasketusta-ajasta eteenpäin. Mulla oli ennen raskautta todella epäsäännölliset kuukautiset, eikä mullakaan...
  7. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    :'( Sanoja en löydä toisten surulle. kukkis2 "Huomenna olis eka neuvola ja joudun ottamaan sinne tuon parivuotiaani mukaan. Oletteko te muut joutuneet ottamaan lapsosia mukaan äitiysneuvolaan? Mitenköhän tuo sujuu? Meillä asuu kaikki tuttavat ja sukulaiset kaukana ja MLL:n hoitajaa en...
  8. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Kiva huomata, että muutkin saa helpotusta salmiakista huonoon oloon. Aiemmin en edes ajatellut, että salmi'nakki' tuo sen helpotuksen vaikka kokoajan teki mieli, mutta nyt täältä lukiessani tajusin, että mullahan tulee siitä hyvä olo =) Mul on verenpaineet todella alhaiset eli ei ainakaan sen...
  9. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Minulla on maha ollut jo selvästi näkyvissä reilut kolme viikkoa. Töissä naiset on huomannut, mutta miehille menee vielä lihomisen piikkiin :laugh: Kolmas lapsi/lapset tosiaan tulossa, mut kyl se neuvolan täti katseli ja ihmetteli mahan suuruutta, elikkäs ensi viikolla ultraan katsomaan...
  10. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Heips! Löysinpäs teidät =) Elikkäs odottelen kolmatta (ehkä kolmatta ja neljättä) lasta. Laskettuaika on 8.10.2008 ja ensi viikolla ultrassa selviää onko tuolla masussa sittenkin kaksi yhden sijasta, jännittää hiukkasen. Miksi epäillään kahta: minulla yhtä iso maha jo kuin toista...

Yhteistyössä