Hakutulokset

  1. L

    ~ Lokakuun lapsoset tammi-helmikuussa ~

    Chinese Lunar Calendar Siinä osoite siihen kalenteriin. Pitkittäisrivistä katsot kuukauden jolloin raskaus on alkanut ja poikittaisrivistä oman ikäsi.
  2. L

    ~ Lokakuun lapsoset tammi-helmikuussa ~

    Mä ajattelin tällä kertaa mennä varhaisultraan, niin ehkä sen jälkeen voi sit joillekin kertoa. Muuten yritän pitää salassa mahdollisimman pitkään. Onnea pantalaimonille plussasta! Samoin myös RR:flower: Oireeton olo on, ajoittain pistelee alavatsaa. Päätä on särkenyt jonkin verran. Mulla...
  3. L

    Lahden seudun odottajat

    Täällä yksi oivan alueen odottaja (hurjat raskausviikot 4+1). Esikoisen synnytin PHKS:ssä ja ihan hyvä kokemus se oli, kaikki kätilöt olivat mukavia. Ja siellä synnärillä on amme, siellä minäkin lilluin... Varhaisultraa ei ollut, tai siis neuvolassa ei ultrattu lainkaan. PHKS:ssä on np-ultra...
  4. L

    ~ Lokakuun lapsoset tammi-helmikuussa ~

    Hei!:wave: Kolmena aamuna testattu vahvistuva haamu ja nyt uskallan astua tälle puolelle. Laskettua aikaa on vähän vaikea määrittää, kierrot kun ovat heitelleet miten sattuu, mutta ovulaatio-oireista päättelen, että la olisi 3.10. Kyseessä olisi toinen lapseni, esikoinen syntyi 05/2009, ikää on...
  5. L

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Kyllä se haamu vaan on tänään vahvistunut, kyllä mä taidan laskea itseni optimistina plussanneeksi. Kokeilen laittaa kuvan myöhemmin, jos löydän oikean piuhan ja osaan sen ylipäätänsä laittaa. Olen yllättynyt, että plussa näkyy näin aikaisin (kp 32), koska esikoisesta tein monta aivan puhdasta...
  6. L

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Tervetuloa bla-bla, neiti nöttiäinen ja miimau :flower: Omanapaiseksi menee, kun olen vähän täpinöissäni: kp 31 ja haamujen haamu. Äh, mä yritän olla järkevä, kun voihan vaikka mitä sattua, olla vaikka kemiallinen tms. Mut hiljainen jee. Jos olisin raskaana, oireet ovat erilaiset kuin...
  7. L

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Onnea plussanneille!!!! Mä tikutin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa ovista, ei näkynyt ei. Pitäis varmaan tosissaan tikuttaa kaksi kertaa päivässä. Kp 28 eikä mitään ihmeempiä oireita. Välillä nippailee mahasta, siinä oikeastaan se.
  8. L

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Mulla oli kolmisen päivää sitten heti aamusta alavatsa ihan turvoksissa ja kipeä, ihan kuin ois ollu kuukautiset tulossa. Nyt taitaa olla kp 24 tai jotain sinne päin, välillä kaikenmoisia vatsaviiltelyjä on. Mutta nyt pitää mennä hammaslääkäriin |O
  9. L

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Iloksi sormet ristissä!! Mulla on mun mielestä ovulaatio-oireita, toispuoleisia vihlasuja, repäisykipuja ja kirkasta limaa, mutta ovulaatiotestiin en saa plussaa. Ehkä on, ehkä ei.
  10. L

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Justiina hieno painonpudotus. On se vaan niin paljon parempi olo, kun välttelee hiilareita. Lisey suuret onnittelut plussasta!!!! Iloksi Onpa varmasti jännittävää odottaa sitä ISCIä. Kurjaa, että olette joutuneet niin kauan odottaa. Sitten vaan sormet ja varpaat ristiin, että sillä...

Yhteistyössä