Hakutulokset

  1. V

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    yellow:esikosta sykkeet oli aina 150-155 ja tyttö tuli, että uskoo ken tahtoo noita ennusteita. Nyt on syke ollut ihan samassa kuin esikollakin. Muuten täällä asustaa oikein vilkas kaveri, potkut tuntuu jo selvästi :heart: Mulla on paino noussut 2,5 kg, joka on pikkuisen enemmän kuin...
  2. V

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    Hei Aika rientää ja kohta ollaan puoli välissä. Listaan voi päivittää iän, sitä on siis 25 v. Täällä alkoi liikkeet tuntua viikko sitten ja mahdotonta myllerrystä on ollut siitä asti. Mä oon kyl kade teille rakenneultrassa käyneille. Täällähän ei sellaista mahdollisuutta ole, joten sukupuoli...
  3. V

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Painosta ollut puhetta. Mulla tuli esikoisesta 12 kg ja ne lähti kuukaudessa pois. Täysimetyksen jälkeen tais tulla pari kiloa lisää. Nyt bmi on 22. Tässä raskaudessa ei oo tullut vielä kiloja eikä mahakaan näy vielä yhtään. Sitä odotellessa. Täällä on energinen keskiraskaus menossa. Koko...
  4. V

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Heips Täällä saa ravata vessassa ihan kiitettävästi. Samanlaista oli esikonkin aikaan. Mulla ei suurempaa poika/tyttöoloa oo. Ei ollut esikostakaan mitään tietoa. oireet on kuitenkin samantyyppiset kuin ekalla, että oisko tääkin sitten tyttö. No, synnärillä nähdään. Täällä ei vielä masu...
  5. V

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    heips Pikku möhkis: ei mekään olla kerrottu kellekään, vaikka viikkoja on jo 14+4. Lauantaina on esikoisen 1 v. synttärit, niin eiköhän sitten kerrota koko sukulaispoppoolle, niin ei tartte sitä puhelinrumbaa anopin pitää. Meillä kun koko suku on jo kysellyt ristiäisistä lähtien, että...
  6. V

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Äitti-83: mun kaverin kolmas odotus käynnistettiin kolme viikkoa ennen laskettua aikaa, kun kakkonen oli syntynyt sairaalan ovelle. Tällainen kommentti vaan pikaseen
  7. V

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Mulla oli eilen se ultra ja kaikki oli hyvin. Toukkakin näytti jo aivan ihmiseltä. Ihana nähdä jo kunnon kuva. Housut alkaa tosiaan jo kiristää ja masukin hieman pömpöttää, mutta paino oli kuiteskin laskenut. Seuraava aika on sitten 10.11 ja silloin otetaan se veriseulanäyte. Eipä tänne muuta...
  8. V

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Hei. Täällä alkaa pahoinvointi olla ohi, kun vaan koko ajan muistaa syödä jotain. Huomenna on lääkärineuvola ja samalla ultrataankin. Täällä ei varsinaisesti ole mitään np-ultraa eikä rakenneultraa, mutta neuvolatäti sanoi viimeks että katotaan lääkärinneuvolan yhteydessä ultralla, kun sitten...
  9. V

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Tuli näistä sukupuolista mieleen, että kyllä mäkin oon ihan vahingossa ja ajattelemattomuuttani sanonut esim. naapurin rouvalle, joka sai kesällä viidennen pojan, että joko saitte tytön. Enkä mä kyllä mitään pahaa tarkottanut. Täytyy vastasuudessa muistaa, että kaikki ei välttämättä tykkää...
  10. V

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Hei pitkästä aikaa. Täällä jatkuu pahoinvointi edelleen, tosin lievempänä kuin ennen. Ehkä se tästä helpottuu. Meidän suvussa on todellinen vauvabuumi. Viime vuonna syntyi 10 ja tänä vuonna 3 ja ensi vuodelle on jo 3 tiedossa, me ei olla vielä kerrottu. Eikä mulla ja miehellä oo serkuksia ja...
  11. V

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Täällä on etova ja ällötysolo 24/7, mutta enpä pahemmin valita, kun vertaa mitä naralla on. En mä silti voi sanoa nauttivani tästä, vaikka toivottu raskaus onkin, niin tää raskausaika ei vaan oo mua varten. Sitten kun saa nyytin kainaloon, on paljon ihanampaa. Eemelin äitille...
  12. V

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Meille ei ultrat maksa mitään ja niitä tarjotaan 2 raskauden aikana, mutta tarvittaessa ultrataan vaikka joka kerta. Ultrahan on joku ikivanha, mutta kyllä sillä kaiken tarvittavan saa selville, paitsi sukupuolta. Jotain hyvää näissä pienissä kunnissa.
  13. V

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Meidän pieni kuntamme tarjoaa onneksi varhaisultran, niin ei tarvii siitä maksaa. Eli tänään siis kävin ultrassa ja laskettuaika on juuri sama kuin kuukautistenkin mukaan eli 4.5. Viikkoja nyt siis 8+3. Sydämen sykekin näkyi :heart: Kaikille, joilla matka on jäänyt kesken :hug: Esikko...
  14. V

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    :hug: kaikille, joilla vuotoa. Toivotaan että ovat turhia hälytyksiä Täällä yökitään yhä. Ehkä tää joskus helpottaa. Esikon aikaan olin täysin oireeton synnärille asti. Ei pahoinvointia, närästystä, turvotusta eikä juuri mahaakaan ennen viikkoa 32 ja täysin terve 3,5 kg painava tyttö tuli...
  15. V

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Täällä pahoinvoidaan aamusta yöhön asti, joten ei oo kauheesti tullut kirjoitettua. Väsymys on myös aivan valtava. Esikon odotuksessa ei ollut näitä kumpaakaan. Inhottaa kun päivät vaan lipuu ohi pöntön reunalla vaikertaen. Puutarhassa ois ollut vaikka mitä töitä oottamassa, mutta kyllähän tää...
  16. V

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Tänään alkoi sitten pahointi :x No, ainakin masussa on elämää. Me kerrottiin esikosta kaikille vasta 18. viikolla eikä silloinkaan kukaan vielä huomannut. Tämäkin pidetään salassa niin kauan kuin mahdollista. Kerkeevät kyllä höösään ihan tarpeeks ennen synnytystä ja tarkkaa laskettua päivää...
  17. V

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Beija: Ollaan Karstulasta eli matkaa Jyväskylään noin 100 km Soitin tänään neuvolaan ja ultra on 25.9. Sitten laskettuaikakin varmistuu. Täällä ei kertakaikkiaan mitään oireita. Tosin eipä sitä itseensä kerkee niin kuunteleekaan kuin esikon aikaan. Pikkuneiti rytmittää päivät kyllä aamusta...
  18. V

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Täälläkin yks uus. Tein tänään testin ja plussaa näytti. Toinen tulossa. Tyttö on nyt 10 kk la olis 4.5 ja sairalaa keski-suomen keskussairaala viikuna
  19. V

    saatteko te muut "sätkyjä"kun aina kaikkien olisi saatav vauvanne syliin?

    Mua ei enää haittaa muut sylittelijät, alussa vähän tökkäs. Nykyään on tosiaan ihanaa juoda kahvi rauhassa, kun joku muu pitää hetken. Enemmän mua riiapisee se, että tyttömme on kohta 7 kk ja omat vanhemmat eivät ole koskaan pitäneet sylissä, vaikka asuvat 4 kilsan päässä ja nähdään viikoittain...
  20. V

    MARRASKUISET 2007 TOUKOKUU

    Eipä ole tänne tullu paljoo kirjoteltua, kerhon puolelle vain. Meillä yöt on sellaista hulinaa, että mies päätti siirtyä vinttiin nukkumaan. Tunnin välein huudetaan suoraa huutoa. Tissi auttaa hetkeksi, mutta sitten tunnin päästä taas sama homma. Ensimmäinen hammaskin puhkesi eilen, mutta ei...

Yhteistyössä