Hakutulokset

  1. S

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    :wave: Töyhtö minä myös kärsin levottomista jaloista. olen joskus kokeillut magneesiumia mutta ei see silloin auttanut yhtään, niin sain lääkärilta ihan kolmiolääkkeen mistä tosiaan oli apua. nukkumisesta ei muuten olis tullut yhtään mitään. nyt raskausaikana kun ei saa sitä käyttä olen vaan...
  2. S

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    onpas teillä ihania ultrakuvia :flower: itse kävin eilen rakenneultrassa ja olen lievasti sanotuna pettytynut. kymmenen minuuttia ja jotain pomina lääkäriltä että kaikki näyttä olevansa niin kun pitäkin. ei painon arviota ollenkaan. sain vielä itse kulman taka nipin-napin kurkittu hänen...
  3. S

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    huomenta vaan ....!! mun nimimerrki on vaan mun kutsumanimi, en viitinut sen kummempaa keksia. meillä oli pojalle nimi jo valmina ajat sitten mistä molemmat tykkäis, mutta sitten tammikuussa miehen kaveri meni laittaman saman nimen oman pojalle ja nyt kuuleema me emme voi antaa sama nime...
  4. S

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    huomenta vaan kaikille. olen tähän asti vain lukenut niin että ehkä nyt olis viimeinen aika otta itsekin osa keskustelusta. eilen neuvolassa selvisi että sokeriarvot( pissanäyttestä)olivat korkeat ja sain luvan olla syömatta vähän aikaan mitään makea. jos nyt ihan rehellinen olla sitten viime...
  5. S

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    mahtuuko velä mukaan??? sirts.....24.1.....sas...eka
  6. S

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    kiitos kaikille kirjoitajaille tuesta. olen nyt takaisin sairaalasta, siitä isosta rakenuksesta mihin jäi meidän pieni poika :'( suru tuntuu niin isolta ja loputomalta. joku mainitsi täällä joskus "enkelinkosketus"sivuista. osaako joku neuvo miten sinne pääse, multa kun ei nyt mikä oikeen onnistu...
  7. S

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    onnea sulle jeppis!!! :flower: mulle ei sitten käynyt niin hyvin kuin teille muille, sain perjantaina soiton missä kerrotiin että odotan down vauva.koko viikonloppu on yhä sumun peitossa, en taida muista siitä paljon mitään.... :'( onneksi mies jätti työmatkan keskeen ja tuli kotiin ,olisin...
  8. S

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    eilen sit päästin lapsivesipunktion, odottushuoneessa jännitys oli niin kova että itku pääsi jo tulema.punktio itse ei ollutka niin paha kun aluksi luulin. mutta sitten lääkäri sanoi niskaturvotuksen olevan kohonut(viikolla 12 se oli1,8)reippasti. sanoi kyllä että jos kromosomit on kunnossa se...
  9. S

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    minä sain seulontatutkimuksesta poikkevan tuloksen1,5 viikoa sitten. mikä oli pieleessä en tienyt, vasta varatessa aika lapsivesitukimukseen sain tedä että niskaturvoitus oli ok mutta verinäyte ei. riski kuulema 1:9 sen enempää en osanut silloin kysyä mitään nyt täytyy odotta melkein kaksi...

Yhteistyössä