Hakutulokset

  1. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Huiman hyviä ultrauutisia sinullakin kozmic! Itse olen kyllä vähän samoilla linjoilla, että jos muutoin terve Down-lapsi tulee niin tulkoon. En todellakaan ole valmis keskeytykseen, ellei kyseessä ole selvä ja niin vakava kromosomihäiriö, ettei selviytymismahdollisuuksia ole. Toivon ettei...
  2. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Se ultraava kätilö sanoi, että niskaturvotus 3 mm asti on normaalia. Mutta ilmeisesti veriseula sanelee jo sitten enemmän siitä riskistä. Paljon pienemmilläkin turvotuksilla on ilmeisesti tullut trisomia-tuomioita sekä päinvastoin, isoillakin on tullut terveen paperit. Katselin tuossa minun...
  3. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Alkuun pakko sanoa, että toisten surullisten uutisten jälkeen tuntuu vähän vaikealta kirjoitella omia iloisia uutisia... Täällä siis ultrassa käyty viimeisen lomapäivän kunniaksi ja kaikki aivan loistavasti Pikku-Helmellä :heart:! CRL-mittaa on 52,8 mm eli vastaa kokoa 12+0, mutta laskettua...
  4. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    La Perla, voimia suureen suruusi :( Monesti olen miettinyt eikö tässä maailmassa oikeasti ole kärsimyksellä mitään rajaa... Ja noista alkioiden luovuttamisesta, varovaisesti kehotan miettimään asian loppuun asti rauhassa ajan kanssa. Vaikka nyt usko tulevaisuuteen on täysin mennyt, voi vaikka...
  5. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Hui, varmasti aivan kamala säikähdys sinulla SunMaid! Kyllä tuo tosiaan vähän varjolta kuukautisista vaikuttaa tuo sinun vuotosi. Ja kun kipujakaan ei ole niin aina parempi! Ja hienoa, että osaat olla jo varmempi olostasi :) . Itse kyllä olisin sännännyt sairaalaan siltä istumalta :laugh: ...
  6. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    No huh, en ole kyllä ikinä kuullut että lääkkeellisen PASin lääkkeet loppuisi plussaan. Mielenkiintoinen käytäntö. Ja varsinkin kun juuri Avasta sanoivat Orvokkitukalle, että jatkuu rv 10 lääkkeellisessä... Outoja juttuja :D
  7. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Luonnonkiertoisissa PASeissa Luget loppuu plussaan tai sitten niitä ei käytetä ollenkaan :) Mahtoikoi sinulla olla semmoinen kyseessä? Sillonhan tikutetaan ovulaatio ja siirtopäivä sovitaan sen mukaan. Tässä lääkkeellisessä PASissa on enempi pelivaraa (ei ovulaatiota sotkemassa) ja aikaa...
  8. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Äitivm84, sinulla ilmeisesti tuoresiirto kyseessä? Minulla on tehty PAS lääkkeelliseen kiertoon, joten omaa keltarauhasta ei ole tuottamassa. Siksi käyttö siis noin pitkälle :) Tuoresiirrossahan keltarauhanen on vain hieman "lamaantunut" edeltävästä hormonihoidosta, joten sillä halutaan antaa...
  9. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Ainiin, vielä piti tuosta sisätutkimuksestakin mainita, että itse en henkilökohtaisesti ole innostunut koko jutusta. Jos ei kuulu "riskiryhmiin" ei siitä liene edes mitään oleellista hyötyä? Saattaa jopa tehdä huonoakin jos infektion tms. laukaisee. Siinä tarkistetaan siis kohdunkoko (näkyy...
  10. M

    IVF-hoidosta plussanneet

    Orvokkitukka, tuota itsekin mietin, että hassua miksi se raja on juuri rv 12 kun isot elimet ovat jo muodostuneet ennen rv 11. Jostain luin sitten, että maksa, suolisto, aivot ja keuhkot alkavat toimia juuri viikolla 12, voisiko se selittyä jotenkin sillä? No kuitenkin piti etsiskellä lisää...

Yhteistyössä