Hakutulokset

  1. K

    Raskaustesti ongelmia

    Mene ihmeessä verikokeisiin, joista saat varmuuden. Itselläni näytti negaa vaikka 3 päivää aiemmin verikoe oli jo paljastanut raskauden. Tsemppiä! :)
  2. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Paljon voimia kaikille negan saaneille!! :hug: Voimia piinailijoille! Sitten omaan napaan, olen viettänyt hiljaiseloa sekalaisissa tunnelmissa! Tulehduksesta olen selvinnyt ja niin selvisi myös pienen pieni huurupää! Aikamoinen on tämä pikkuruinen kun kaiken sen jaksoi kestää. Ensi...
  3. K

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Kiitos vastauksista, itse hermoilen vielä jokaista nipistystä ja vessassa käyminen on yhtä jännittävää... :laugh: Hyvin huuru-ukko on mukana vielä pysynyt ja toivottavasti jaksaa pysyäkin. Ensi viikolla olisi ensimmäinen ultra, sitten nähdään onko siellä mitään... jännittää!! Kuunlilja
  4. K

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Voisiko joku neuvoa miten raskausviikot lasketaan kun takana on pas? Kiitos!!!
  5. K

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Onnea kaikille onnellisille odottajille! Kysyisin raskaushormoonimääristä joita teillä oli kun raskaus todettiin? Tarkoitan sitä veritestissä saatua lukemaa. Muistaako kukaan paljonko se oli ja missä vaiheessa raskautta? Onnellista odotusta kaikille! :)
  6. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Ihana uutinen Samary! Paljon Onnea! :)
  7. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Niin, varmaksi ei voi sanoa mistä se on tullut. Hyvää oli, ettei se ollut märkätulehdukseksi asti kehittynyt vaan menee (toivottavasti) ohi lääkkekuurin avulla. Toki sairaalassa on nyt loikittava jokatoinen päivä verikokeissa ja kontrollissa. Mistä näistä tietää..kurjaa siirron takia...
  8. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Ulpulummukka, voimia!!! Meilläkään ei mene kovin hyvin, pp10 menossa ja minulla on kohdussa tulehdus. Alkoi poltteena ja vihlomisena, melkein kuin menkkakivut ja yltyi repiväksi kivuksi jolloin oli pakko mennä kyykkyyn ja itkeä. No nyt olen sairaslomalla ja popsin vielä yhtä lääkettä lisää...
  9. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Satunnainen kulkija, meiltä ei ainakaan kysytty vaan siirrettiin vain yksi. En tiedä saako siihen vaikuttaa itse. Itse olen vanha ja ekaa yritetään joten ei se ainakaan iän mukaan määräydy... Piinat jatkuvat...Kuunlilja
  10. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Tänään oli siirto, yksi huurupää lähti mukaan ja nyt sitten piinaillaan. Odotukset on taas aivan liian korkealla ja odottavat.. :/ Tsemppiä muillekin piinaijoille!

Yhteistyössä