Hakutulokset

  1. M

    Toinen lapsi 2014?

    Perjantai 24.1.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen Pampula............kp 71/27-32.............yk4.............28..........12/09 Willarose...........kp 51/32-36.............yk5.............23..........02/13 Lintsa................kp...
  2. M

    Toinen lapsi 2014?

    Dolly04: Ihanaa, onnittelut plussasta!! ON: Sorruin nyt sit kuitenkin jo testaamaan, eikä ois pitänyt; negahan se sieltä. Oviksen perusteella nega oli kyl tässä vaiheessa oletettavissakin, vasta ens viikon alussa tai aikaisintaan vkloppuna saattais jotain näkyä. Vauvakuumeisen mieli vaan on...
  3. M

    Toinen lapsi 2014?

    Nyt on noin viikko menny ovulaatiosta, ja tänään ollu vihlovaa kipuilua alavatsassa, jotenkin pistävämpää kuin menkkaoireet. Mielessäni tietty kehittelen näistä kiinnittymisoireita... ja mun muka piti olla ihan rauhallisin mielin eikä hätäillä, hah!!
  4. M

    Toinen lapsi 2014?

    ääh, en mä osaa päivittää... tosta jäi kaikki kuvat ja värit yms pois, mitäköhän teen väärin? Ehkä mä jätän tän Dollyn ja Viendan harteille, muokatkaa paremmaksi. Sori!!! Mimosa2013:Haluatko siis siirtyä taustailijoihin toistaiseksi? En ollut varma joten en vielä siirtänyt. MerinaK...
  5. M

    Toinen lapsi 2014?

    Sunnuntai 19.1.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrity skerta.....Ikä......Esikoinen Pampula............kp 66/27-32.............yk4.............28....... ..12/09 Huumori............kp 56/25-29.............yk4.............32....... ...12/07 Sinadrius...........kp...
  6. M

    Toinen lapsi 2014?

    Kiitos Vienda kun olet päivitellyt ahkerasti, mä olen ihan myöhästynyt näistä hommista! :D Mä tykkään kans et lista on taulukkoa kivempi lukea, ja kierron pituudesta on helppo silmäillä mikä vaihe kullakin on meneillään. Ja aika moni näyttäis olevan kierron puolesta lähellä niitä vaiheita että...
  7. M

    Toinen lapsi 2014?

    Sehän ois ihan huippua jos ois useampi päivittäjä! Ja jos ei joka päivä tuu päivitystä niim tuskinpa tuo haittaa. Mä oon tänään puhelimella liikenteessä, mut huomenna ehdin varmaan koneelle ja voin sit koittaa (ellei joku muu ehdi ensin).
  8. M

    Toinen lapsi 2014?

    Oon uus sivustolla eikä mulla ole hajuakaan miten toi päivittäminen tehdään mut voin kokeilla. Onks siihen ohjeita? Päivittäin en kyl välttämättä ehdi. Ja onnea vielä RauRau!
  9. M

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea plussanneille, ja SADIElle myös ovisplussasta! Itsellä vielä muutaman päivän odotus ja sit rupean metsästämään ovista, viimeksi se tuli kp19. Tammikuu on toivoa täynnä :)
  10. M

    Toinen lapsi 2014?

    Lintsa, orm, RauRau, onko uutisia? Vienda Sama suunnitelma, tästä kierrosta aion raskautua! (kukapa ei?) :kieh: Tota foolihappoa saa ihan omassa purkissaan.

Yhteistyössä