Hakutulokset

  1. D

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    Onnitteluja tasapuolisesti kaikille uusille huhtikuisille! Raskausvitamiineista mulla on käytössä foolihappo ja d-vitamiini. Keskenmeno-pelko on mulla aika vahva. Mulla on siis kolme lasta ja kaksi km:a, joista molemmat myöhäisiä. Välillä ajattelen, että mun keskenmenolaari on jo tyhjä...
  2. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sirpa :hug: Tiedän, miltä susta tuntuu. Jouduin itse kokemaan sen aivan riittävän monta kertaa, kun haamu muuttui vuodoksi. Jaksuja.
  3. D

    Minkalainen kestovaippa olisi hyvä aloittelijalle? Kokemuksia?

    Villahousut +taiteltu harso+ kuivaliina fleecestä vastasyntyneelle. Fuzzi Bunz isommalle on kestojen mersu.
  4. D

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    Helou! Sain ekan haamun jo 21.7. eli kohta kaksi viikkoa sitten. Viiva on tummunu koko ajan, mutta silti olo on epätodellinen. Mitään oireita ei oikeastaan ole. :( Välillä olen intoa piukeana, mutta tuo oireettomuus on tosi piinaavaa. Yritystä on takana vuosi ja siitä on aikaisempana saldona...
  5. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sirpa, anteeksi jos masensin. Se ei ollut suinkaan tarkoitus. Halusin vain jakaa faktoja, jotka voivat auttaa asiaasi. Ovulaationinduktiohoidot ovat lopulta tosi kepeitä ja helppoja ja suht' halpojakin hoitoja ja jos niillä saavuttaa sen toivotun lopputuloksen, niin se kannattaa. Syystuuli...
  6. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mahtavaa Leenu! Tuhannesti onnea! :heart: :flower: Tarrasukkia ja superliimaa ja kaikkea mahdollista, mitä nyt vaan voi toivoa. Uskomatonta, että täällä nyt ropisee plussia tähän malliin, kun välillä on tuntunut, että tämä viheliäinen pino on aivan haikaran unohtama. On ihanaa iloita...
  7. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Syystuuli, kyselit mitä minulle tehtiin yksityisellä gynellä. Minulta tutkittiin munarakkulan kehitys ja ovulaatio ultralla sekä limakalvon paksuus ikävällä imukokeella sekä prolaktiini verikokeella. Valmiina mulla oli työterveyshuollosta pieni verenkuva, josta selvisi mm. että...
  8. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    isot kiitokset kaikille onnitteluista! WP, täällä on kädet kyynärpäitä myöten ristissä, jotta kaikki vaan menisi sinulla nyt hyvin! :hug: Jaahas, Gonal F oli minullakin tämän plussani salaisuus. Pistäminen sillä kynällä on tosi helppoa. Pregnyl eli irrotuspiikki on piirun ikävämpi...
  9. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Jaahas, kirjoiteltiin yhtä aikaa, mutta oikein valistit ovistikkuilusasiasta!
  10. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    WP, mahtionnittelut! :heart::flower: Siirsin sinut plussanneisiin. Laitoin sinne yv1, onko se ok? Mäkin plussasin nyt vähän huonona päivämääränä, koska vuosi sitten sain haamun, joka päättyi vuotoon, vain päivää aikaisemmin kuin tän nykyisen plussani. Olipas se sekavaa.... Mut anyway WP, olet...

Yhteistyössä