Hakutulokset

  1. M

    Britax Multi-Tech ja Maxi Cosi -turvaistuimet

    Meillä kans just uusi Multi tech. Minustakin jalkatilaa jäi vähän (selkä menosuuntaan)..mutta tässä on myös kyllä tuo jalusta jolla sitä sai lisää... Kovin on ollut hankala alku istuimen kanssa. Todella tukeva ja turvallisen oloinen istuin,mutta vöitä TODELLA hankala kiriä/löysyttää... Ei...
  2. M

    Hyväksi havaitut matkarattaat

    Nosto!! :attn: Minäkin haluan kokemuksia!! Etenkin Carena merkkisistä!!
  3. M

    Elotaaperot 2007

    Hui kun täällä on hiljaista!Harvoin ehtii enää kirjoittaa. Onnea vaan täältäkin kaikille raskauteen ja synnytyksiin!! Jotkus elokuiset on tainneet jo sisaruksensa saada. :heart: Mulla oli oikein mielenpäällä teiltä kysymisiä, siksi pika pikaa tänne.:) Miten päin elokuisenne matkustaa...
  4. M

    Elotaaperot 2007

    Heipä hei täältäkin,pitkästä aikaa!!! Täällä myös sairasteltu, onneksi vaan perjantaista asti. Tai, neiti on jo kunnossa mut äiti ei. :snotty: Jaahas,nyt kuuluukin jo huuto vaunuista. Mutta,täällä kaikki ok. Kovasti neiti kasvaa ja kehittyy, iso tyttö jo. :heart: Ihanaa joulua teille...
  5. M

    Elotaaperot 2007

    OI joi, kylläpä meidän palstalla on varsin hiljaista.. :o (Huhuilee mamma, joka ehtii hätäseen käydä vain lueskelemassa tekstejä...) Huh, mistäs aloittaisin... On niiiiiiin pitkä aika kun viimeks oon kirjottanu.. Noh, neidin 1v mitat oli muistaakseni 78, jotain cm ja 10220g.Pipoa en...
  6. M

    Elotaaperot 2007

    Moikka kaikille,. pitkästä aikaa!! Mä en oo kyllä ehtiny etes taustailla.. Eilen luin vasta viestejä monta sivua. Ollut yhtä hullunmyllyä elokuun lopusta tämä meidän elämä. Mulla alkoi koulu toisella paikkakunnalla, olin viikot siellä ja viikonloput sitten kotiin. Viikolla kävin aina kerran...

Yhteistyössä