Hakutulokset

  1. K

    Palstan opetukset ja kauhistukset

    Hmm. Lähihoitaja? :saint:
  2. K

    Palstan opetukset ja kauhistukset

    Esimerkkinä mainitsisin Pohjois-Pohjanmaan. Paljon lestoja ja tuo 4-12 lasta on ennemminki sääntö kuin poikkeus. MUTTA en mä silti niin alas vajoa, että haukkusin jonkun toisen arvomaailmaa täällä! Ei tarvitse kuin aukaista silmänsä, niin huomaa erilaisuuden rikkaudenkin. Missä ihmeessä sä olet...
  3. K

    Paljonko Sinulla on tullut vuotoa lääkkeelisen tyhjennyksen jälkeen?

    Eilen aamulla tehtiin se ja pääsin puolen päivän hujakoilla lähtemään kotia. Lääkäri sano, että kohtu on tyhjä. Mut kyllä sieltä kotona tuli "pallo" siis luulen sen olevan sikiöpussi.. Noh, mulla ei tule enä tänää vuotoa ku vähän vessassa käydessä ja sillonki ihan limaista.. :ashamed: Onko tää...
  4. K

    Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

    Mun yks hyvä kaveri lohdutti mua keskenmenosta ja sanoi: "Kyllä luonto virheet poistaa". Tarkotti varmasti hyvällä sanoa, että luonto karsii sellaset jotka eivät selviäis hengissä. :) Uskon, että ajatusvirhe neidolla, koska tiesi kuinka paljon me lapsia halutaan lisää.
  5. K

    IMPORTANT: Paljonko suurin piirtein maksaa kylppäriremppa`?

    Mun mielestä tuo pullistuminen viittais niihin rakenteisiin kyllä.
  6. K

    parisuhteessa tapahtunut raiskaus

    :hug: Oot tehnyt fiksun päätöksen. Vielä kun saisit sen ukon ulos sieltä kokonaan..
  7. K

    Paljonko keittiöremontti maksaa?

    Hei. Jos ajattelet vain uusia ovet Puustellin mallistosta, niin joltain muualta valmistajalta saat samaan hintaan koko kaapistot. Kannattaa verrata, mikä on kannattavinta. Selaile eri valmistajien nettisivuja ja tutustu! Kannatan sitä!
  8. K

    Paljonko keittiöremontti maksaa?

    Paljonko auto maksaa? On yhtä helppo vastata tuohon tai sun kysymykseen. :) Kuukkeloi keittiö firmoi, niin eiköhän sieltä teidän hintahaarukkaan sopiva kaittiön valmistaja löydy.
  9. K

    korkeakouluopiskeliat ja pankkilaina , vittumitä paskaa

    Jaa a.. Mä käyn 4v kestävän AMK koulutusta nyt ja tiedän valmistuttuani, etten tienaa läheskään yhtä paljoa, kuin mun amiksen käynyt mieheni. Tosin tuota lainaa meidän ei tarvitse enää hakea, mutta näin vain pohdin tätä AMK vs. amis koulutusta. Mun pitäis jatkaa useampi vuosi yliopiston puolella...
  10. K

    Mistä teidän mielestä Hallelujah- laulun sanat kertoo??

    Niin eihän se olekaan alkuperäinen, vaan ihan Hectorin suomennos. Joka heittää kuitenkin ihan eri suuntaan. Lähinnä tuota sävelmää kehuin, joka on herkkä. :)
  11. K

    Mistä teidän mielestä Hallelujah- laulun sanat kertoo??

    Oon tosi itku herkkänä nyt, joten en jaksa ruveta tulkitsemaan. Kaunis sävel on, mutta tässä on yks versio: http://www.youtube.com/watch?v=_yca2mdQMf4&feature=related
  12. K

    Ovulaatiosta

    Riippuu tietty vähän. Meilä tärppäs sillai, että kaks päivää lh huipun jälkeen harrastettiin ja kerkes.
  13. K

    miten teidän miehenne osoittavat rakkautensa?

    Joka päivä sanotaan, että rakastetaan. Tänään, kun käytiin keskenmeno toteamassa äpolilla. Juteltiin sen jälkeen siitä, että mitä sillä papin puheella meidän hääpäivänä oli tarkoitusta viestittää meille. Ne vastoinkäymiset joita kohdataan, ei saa työntää meitä erilleen, vaan lähemmäs...
  14. K

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Ei ollut eloa mahassa enää :'( Vähän niin kuin aavistelinkin. :ashamed: Viikko sitten kuollut. Kaksi on alunperin kasvanut, toinen lopettanut kasvun alussa, toinen 7+0. :'( Mutta näillä mennään mitä on annettu. :/ Nyt vaan toivon, että vuotais pois. Hitto, jos tässä lääkkeillä tai...
  15. K

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Ei joillakin tule ollenkaan oireita. :) Mun tapauksessa olen huolissani, koska 2-3vko 24/7 on ollut hirveä pahoinvointi ja väsymys. Liikkumiseni on ollut lähinnän sohvan-jääkaapin-vessan väliä. Autossa ei ole voinut istua, kun heti tulee niin paha olo. Ja sit yhtäkkiä KAIKKI loppui kuin seinään...
  16. K

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Tulenpa merkkaamaan! :) Elikkä tähän asti luettuna ois. En jaksa viel noihin g:hin vastata, ku on tämä oireeton olo ollut nyt pe, la, su ja tänään :( :ashamed: Neuvolaan ois ollut tänään eka aika, mutta peruin sen. Viikonlopun oon kärvistellyt ja odottanut kuin kuuta nousevaa maanantaita. Sit...
  17. K

    Huh Huh, Tässä nyt raporttia mun eilisistä POLTTAREISTA !!!

    Sait sentään syötyä kuitenkin. :D Mä jouduin tienaamaan ruoka rahani! :laugh: Välillä meinas jo vituttaa, oikeesti. :snotty:
  18. K

    Sunnuntain rv-pino

    8+2

Yhteistyössä