Hakutulokset

  1. Z

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Onpa meitä jo paljon! Mä en oikein usko tätä todeksi, ei oo juuri mitään oireita. Esikoisesta oli vaikka mitä, mutta nyt ainoastaan jotain mitätöntä juilintaa alavatsassa. Ja ehkä vaipat tuoksahtelee tavallistakin pahemmilta. Mutta muuten ei mitään. Tissikokokaan ei ole kasvanut näistä imetyksen...
  2. Z

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Täällä myös pääkaupunkiseudulla asuva kolmekymppinen juuri plussannut kakkosen odottaja. Meidän esikoisemme on pian 1,5 -vuotias vauhdikas ja ihana pikkumies. Päätimme antaa kakkoselle luvan tulla muutama kuukausi sitten emmekä todellakaan odotteneet näin nopeaa plussausta. Ollaan molemmat...
  3. Z

    mikä biisi tää on?

    Lauletaanko siinä nannattelun jälkeen jotain hey hey tjsp.?
  4. Z

    silmätippojen laittaminen

    Minkä ikäisenä lapsesi on oppinut itse laittamaan silmätippoja? Mitä tippoja?
  5. Z

    Soijamaidon pakastaminen

    \ Laitoin pienen annoksen soijamaitoa pakkaseen ihan vain nähdäkseni, miten sille käy. Ei hyvin käynyt! Väri muuttui niin, ettei enää tulisi mieleenkään käyttää maitoa, saatika sitten antaa sitä lapselle. Kannattaa tosiaan noudattaa niitä pakkauksen ohjeita. Täytyy aina vaikkapa leipoa...
  6. Z

    Soijamaidon pakastaminen

    Meillä on kokeiltavana MiniMax-merkkinen soijamaito. Valmiste on nestemäisenä tiivisteenä puolen litran pakkauksessa. Se säilyy avattuna vain vuorokauden ja, koska meillä ei tarvita sitä puolta litraa päivässä, olisin halunnut pakastaa sitä sopiviksi annoksiksi. Pakkausselosteessa kuitenkin...
  7. Z

    Maitoallergiasta

    \ Lääkäriltä tosiaan kysyin, pitäisikö minunkin lopettaa maitotuotteiden käyttö, mutta hän oli sitä mieltä ettei. Olen käyttänyt maitotuotteita tähänkin asti eikä niistä näyttäisi tulevan vauvalle oireita. Toisaalta aloin nyt miettiä, että voisiko vauvan atooppinen ihottuma ja runsas...
  8. Z

    Maitoallergiasta

    \ Saatiin nyt aluksi resepti pienelle määrälle soijamaitoa. Kokeillaan ensin sopiiko soija ja, jos se sopii, ni sit haetaan lääkärintodistus Kelaa varten. En saanut vielä lisätietoa maidottomasta ruokavaliosta. Katsotaan kuulemma sitä sitten uudelleen, kun lopetan imetyksen (n. 5 kk:n...

Yhteistyössä