Hakutulokset

  1. TarinaMarianna

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Moi kaikki himotestaajat! :) Oon tullut hieman taikauskoiseksi testaamisen suhteen kun mulla on niiiin usein tullut Täti Punainen vierailulle juuri testaamisen jälkeen. Nyt on menossa kp 28, eikä tädin tulosta mitään ennakkomerkkejä (yleensä pienet vatsakouristelut alkavat jopa viikkoa ennen...
  2. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    No jopas on jännät paikat monella! Mulla on kutina, että joku nyt plussaa! Pikemminkin vois kysyä, että kuinka moni nyt plussaa!
  3. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Onnea Kiiltis! :flower: Mullakin tuli viime viikolla täyteen 32v. Kiitos kaikille, jotka vastasi mun kyssäriin yrittämisen viivyttelystä! Oli kiva lukea teidän tarinoita ja tutustua teihin vähän paremmin. Mulla on ollut muka koko ajan niin kiire, etten ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan...
  4. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Pikavastaus töistä: Täällä kova yritys päällä ja limakalvot vereslihalla.
  5. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Nyt kun mies lähti töihin ja oon yksin kotona enkä osaa mennä nukkumaankaan mietin yhtä kysymystä: miksi te yritätte lasta nyt vasta 3-kymppisinä? Itse en ole mitenkään uraorientoitunut tyyppi, vaikka tavoittelenkin hyvää koulutusta. Olen elänyt niin kuin musta on milläkin hetkellä hyvältä...
  6. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Avonlea ja Twinflower älkää vaipuko synkkyyteen. :hug: Ihanan kaunis talvi on tullut ja joulukin on tulossa! Mun täytyy tunnustaa, ettei mulla tällä hetkellä ole valtavan tunneperäistä vauvakuumetta nyt vaikka mun elämäntilanne on enemmän kuin sopiva sille. Muutama vuosi sitten kun olin vielä...
  7. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Projekti meni greippimehuks täälläkin. Ohisektori ja paluu takaisin lähtöruutuun. Kp 1.
  8. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Minäkin ajattelin että Hiisi olis aloittanut joulukuun plussalla. Ehkäpä Avonlea? Mulla on kierto ollut tänä syksynä kummallisen pitkä, vaikka 11 kuukauden keskiarvoksi laskin kuitenkin normaalit 28 päivää. En kyllä taaskaan yhtään ihmettelisi, jos täti tulis taas muina miehinä viikon myöhässä...
  9. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    hiisi-78: mikä kiertopäivä sulla on nyt menossa? Onko mitään tuntemuksia? Mulla on kp 27/25-33, mutta olen herännyt parina yönä lieviin alavatsatuntemuksiin (painetta ja jotain muljumista), jotka tuntuu ihan menkkojen alkamiselta. Eipä taida enää kukaan plussata marraskuun puolella, mut ei me...
  10. TarinaMarianna

    Meidän parisuhteemme

    Minusta tuntuu pahalta sun puolesta! Mie vaikuttaa olevan kertomuksesi mukaan melkoisen epäkypsä. Älä anna hänen viedä sinulta itsetuntoasi pois! Parisuhde tai kumppani ei saa olla myöskään este opiskelulle.
  11. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Moi kaikki! Meinasin tänne yks päivä alkaa tilittämään ihan kunnolla omia surujani. Olin varmaan koko viime viikon itkuinen ja huonolla tuulella. Miehen kanssa oli iltaisin pitkiä kehityskeskusteluja. En sitten kehdannutkaan postata juttujani kun tuntui, että homehdutan koko palstan niillä. Nyt...
  12. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Onnentoivotushalit Regalolle! :) :) :)
  13. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täällä taas yksi ilmottautuu joukkoonne! Olen lueskellut teidän juttuja jonkun aikaa ja nyt tuun jännäämään mukaan. Kaikkia lyhenteitä ja slangisanoja en minäkään vielä hoksaa, mutta yritän ymmärtää. :) Oon nyt vähän yli puolen välin kierrossa ja testasin elämäni ensimmäisen kerran oviksen...

Yhteistyössä