Hakutulokset

  1. TarinaMarianna

    Kalajoki

    1
  2. TarinaMarianna

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Minä asun perheeni kanssa väliaikaisesti pienellä paikkakunnalla. Kotikaupungissani oli useampi mahdollisuus tavata äitejä imetysasioissa, kestovaippatapaamisissa, kantoliinakahvilassa tai avoimessa päiväkodissa. Muutaman kerran olen näissä eri tapaamisissa käynyt enkä ole ystäviä saanut. Täällä...
  3. TarinaMarianna

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Kiinnostava aloitus! Miten teillä menee nyt Miaks, venle ja SaraSusanna? Oletteko saneet ystäviä täältä tai jostain muualta? Itse olen myös kolmekymppinen tuore äiti ja kovasti omanhenkisten ystävien kaipuussa. Olen ollut aina yksinäisyyteen taipuvainen ja nyt vanhempana ystävien saaminen on...
  4. TarinaMarianna

    Paras pieni/keskikokoinen koirarotu lapsiperheeseen? Kokemuksia!

    Meillä on kaksi virolaista löytökoiraa. Ne ovat tulleet meille aikuisina, joten pentuvaiheen ongelmilta ollaan säästytty. Lapsia ja ylipäänsä kaikkia ihmisiä kohtaan molemmat ovat ystävällisiä ja rauhallisia. Kumpikaan ei ole traumatisoitunut tai häiriintynyt elämänkokemuksistaan. Vakavia tai...
  5. TarinaMarianna

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Enpä oo kirjoitellut täällä pitkään aikaan. Mulla oli niin kiireinen kevät, ettei mitään järkeä! Nyt taas on tuhottomasti luppoaikaa, että ihan hirvittää... Voisin alkaa siis tappamaan aikaani tällä foorumilla, mutta voisiko "ylläpitäjä" ensinäkin korjata ja päivittää nimilistaan tietoni...
  6. TarinaMarianna

    Onnellinen, onneton

    Inhottava tilanne :| Minä kannustaisin sinua ottamaan yhteyttä tähän toiseen naiseen (jos vain suinkin mahdollista) ja pyytää vaikka kahville kahden kesken. Samalla opit varmasti tuntemaan miehesikin paremmin. Koeta pitää pää kylmänä!
  7. TarinaMarianna

    Tyttäreni on sairaassa suhteessa.

    Ehkä summerwind voisi vähän avata taustoja enemmän? Onko tyttö kenties ujo ja epävarma ja mies epäilyttävä? Vai onko koko hyväksikäyttöepäily pelkästään iästä kiinni? Onhan se totta, että 22-vuotias tyttönen voi olla hölmö, naiivi ja helposti vietävissä. Onko tyttö saanut kotoaan tai...
  8. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moi! Liityin tästä porukasta plussanneiden joukkoon viime vuoden viimeisenä päivänä. Enpä sen jälkeen paljon minnekään kuulumisiani kirjoitellutkaan, mutta nyt tulin teitä vähän moikkaamaan. Minulle alkuraskaus oli tosi raksasta aikaa henkisesti. Siinä tuli soudettua syvissä vesissä pari...
  9. TarinaMarianna

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Pikavastaus sohville: mulla on ollut tuulimunaraskaus ja mietin nyt aika paljon sitä, että kasvaako todellakin masussani jotain elävää. Olen menossa ensi viikolla yksityiselle tarkastamaan asian, koska kunnallisella ultrataan täällä vasta viikolla 11.... : / Pettymys olis aika suuri, jos toivoa...
  10. TarinaMarianna

    Ekat raskaus oireet??

    Minusta tuo Milican asenne lapsen saamisessa on ihana! Juuri tuollaista sen pitäisi olla: huoletonta ja vaivatonta! Ei kai tällainen huolettomuus ole keneltäkään pois, edes niiltä joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi? Minä neuvoisin pitämään huolta terveellisistä elämäntavoista ja hyvästä...
  11. TarinaMarianna

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Täällä ensimmäistään odottava ilmottautuu joukkoon. :wave: Ollaan viikoilla 5+2. Minulla on vain vähän oireita: palelua iltaisin, alavatsan kivistelyä, rintojen arkuutta ja kasvua. Ensimmäinen neuvolakäynti on vasta kolmen viikon päästä ja tuntuu, että nämä päivät kulkevat todella hitaasti...
  12. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Huomenta Naiset! Mulle vois päivittää listaan TarinaMarianna ... 32v..............~yk5 plussa 31.12.2012 Kiitos onnetteluista Dazzler, hiisi-78, Kirpukka, Kiiltis-75 ja Syksy2010!! Kai tässä on vaan pakko uskoa, että joku on lähtenyt masussa kasvamaan vaikka paljon oireita ei olekaan. =)...
  13. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hyvää uutta vuotta kaikille! miss_piggy: ovisonnittelut ja intoa peuhuupuuhiin! Sain tänään samanlaisen haalean punaviivan kuin eilenkin. En minä halua täällä yksin plussailla, joten plussia kaipaan teiltäkin, hop-hop! =)
  14. TarinaMarianna

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kiitti Yöenkeli! Mulla tietty epävarmat tuntemukset kun mitään oireita ei ole. Tsemppiä sulle yritykseen, jos nyt ei vielä napannut!
  15. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Ihan totta, miss_piggy. Mun vaan täytyy koputtaa puuta sen suhteen, että kaikki olis kunnossa. Mut kuten sanoin aikaisemmin, että meillä on ollut aika vähän yritystä takana. Miehen kanssa ollaan puhuttu, että jos pehmeillä keinoilla ei lasta kuulu niin sitten yritetään adoptoida...
  16. TarinaMarianna

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onnea Losa ja Yöenkeli! Tässä mun testitulos kp 29/25-33. Haamu voimistui kuivuessaan. Testi on pregcheck. Aijaa.com - testi ma 31.12.2012
  17. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Vaikka kuinka vastustelin kaiken maailman testien tekemistä edellisessä kirjoituksessa, tein testin nyt aamulla kp 29. Testiin tuli haalea plussa..! En osaa luottaa tulokseen ennen kuin jotain konkreettisempia merkkejä nähtävissä. Ehkä ensimmäinen tunne on mulla syyllisyys siitä, että onko mulla...
  18. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Minä oon yrittänyt pitää kaiken niin luomuna kun vaan voi. Eri asia kai olisi, jos tässä olis paljon pidenmpään yritystä takana. En edes haluaisi erityisemmin testailla mitään oviksia tai muutakaan. Kyllä se lapsi sieltä tulee ilmankin testailujakin, jos vaan on ylipäänsä tullakseen. Joskus nuo...
  19. TarinaMarianna

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täälläpä on hiljaista! :/ Huomenna aamulla testaan (kp29). Kaipailen raportointeja muiltakin! Tervetuloa mukaan, ansrikukka!

Yhteistyössä