Hakutulokset

  1. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa! Täällä ollaan myös, vaikka ei ole tullut kirjoiteltua :) Puuhailu:Päivät kuluu välillä nopeemmiin ja välillä hitaammin :D Me lueskellaan, laulellaan ja harjoitellaan kovasti liikkumista :D Joka päivä käydään vaunulenkillä ja silloin tällöin kaupoilla :) Onneksi mulla on pari...
  2. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippis! Pitkästä aikaa taas kirjoittelen :) 4 Kk neuvolassa käytiin maanantaina ja painoa oli 6800 ja pituutta 62,5 :) Iso mötkäle :D Meillä menee kanssa pääosin 62cm vaatteet, mutta oon ottanu kaappiin jo 68 cm ja niitäkin tulee käytettyä :) Kiinteitä aloiteltiin sunnuntaina ja nyt ollaan...
  3. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippis! Meilläkin tyttö tykkää muista vauvoista ja yleensäkin muista ihmisistä, kyllä aina valloittava hymy irtoaa jos joku tulee nassun eteen :) Mulle on tullut hirvee tekemisen puute, en oikein osaa olla "jouten", tietty siis puuhailen typykän kanssa kaikkee kun on hereillä, mutta päikkäri...
  4. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa! Pikavastaus Puskajussin esittämään kysymykseen: Itse olen ollut paljon pienten lasten kanssa tekemisissä ennen tätä esikoista ja vauvojakin hoitanut, mutta kun tyttö tuli maailmaan niin tuntu että kaikki se kokemus ja tieto mitä oli haihtu savuna ilmaan, suoraan sanottuna tunsin...
  5. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa! temppuilu: Meidän typykkä myös kohottaa päätään ja nyt myös viikon ajan on tullut pää perässä, kun nostaa käsistä:) Kaikkeen yritetään tarttua, mutta ei vielä kauhean menestyksekkäästi ja suuhun tungetaan kaikki :) Meillä on ollut parin viikon ajan kova yritys selältä mahalleen...
  6. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa! Meillä oli tänään ensimmäinen vauvauinti, josta tykättiin kovasti :) Typykkä nautiskeli ja oli tyytyväinen koko ajan :) Ilmeisesti oli rankka rupeema, koska uni on maittanut tänään ja saattaahan noi rokotukset kai vielä jonkin verran vaikuttaa :) Typykkä nukahti jo yöunille, joten...
  7. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa! Meillä oli eilen 3kk neuvola, pituus oli 60cm ja paino 5600g, eli hyvin kasvaa meidän tyttö :) Rokotteet saatiin ja päivä meni iham hienosti, mutta illalla tuli sitten tyttö kipeeksi.. Lämpöjää ei meillä noussu, mutta todella kiukkuinen tyttö oli, ilmeisesti oli jalat aika kipeet, myös...
  8. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    heippa pitkästä aikaa! Päivät on ollut "työn" täyteisiä niin ei ole kerennyt kirjoittelemaan :) Meidänkin typykkä kannattelee päätään kovasti, mutta se on kyllä tehnyt sitä jo syntymästään asti, varmaan syntynyt pää pystyssä :D :D Lattialla on nyt alettu viihtyyn jo hetken yksinäänkin niin ei...
  9. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heipä hei pitkästä aikaa! Meillä joulut ja uuset vuodet juhlittu ja arki onneksi alkaa :) Meidän typykkä edelleen yleensä tyytyväinen, mutta ilmoittaa kyllä kun joku on huonosti :D Viime viikolla alettiin taas nukkumaan vähän pidempiä päikkäreitä ja mä olin ihan innoissani siitä :) Toivottavasti...
  10. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa Hei! Typykkä nukkuu aamu-unia niin kerkiää tännekin kirjoittelemaan :) Meillä oli viime torstaina molemmilla lääkäri ja kaikki oli hyvin kummallakin, tyttö kasvaa ja kehittyy hyvin :) Typykkä oli iloisella tuulella ja kovasti hymyili lääkärillekin :) Mulla oli myös jälkitarkastus ja nyt...
  11. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heipä hei pitkästä aikaa :) Meillä on arki pysynyt suhteellisenn samana mitä se on aiemminkin ollut. Itsenäisyyspäivänä oli ristiäiset ja tyttö sai nimekseen Venla Minttu Sofia :) Tyttö oli kiltisti koko päivän ja jaksoi seurustella koko ajan, muutaman 20 min nukkupätkän nukkui:) Meillä ei...
  12. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa kaikille! tutulta kuullostaa teidän kaikkien ajatukset :D Muakin tää neljän seinän sisällä oleminen kyllästyttää ja nyt en edes pääse niin paljoa liikkumaan, kun meidän auto on korjaamolla pitkän aikaa :( Meidän tyttö on vaihtelevasti vielä hereillä, mutta yleensä aamulla heräämisen...
  13. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Ramona mullakin on käynyt samalla lailla kun sulle, että oon rakastunu uudestaan mieheeni, vaikka eihän se siis ikinä ole loppunutkaan :) Jännä, mutta ihana tunne :heart: Mullakin on jälkivuoto alkanu loppumaan ja en todellakaan odota menkkoja piiitkään aikaan :D Zeena mitähän...
  14. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Kyllä me ainakin saatiin se libero kassi, mutta taitaa ne laput olla jo roskissa :D Täytyy ens viikolla muistaa kysyä niistä neuvolassa, kun en eilen muistanu :) Tänään ollaan toista päivää kahden ja hyvin on menny :) Nyt laittaan naamaa kuntoon ja syömään, sitten lähdetään moikkaan mun...
  15. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Hiphei! Aika hurahtaa nopeasti :) Meillä on arki alkanu hyvin ja nyt jopa tuntuu siltä, että osaa tehdä edes jotain oikein :D viikolla oltiin huolissaan tytöstä, kun ei meinannu itku loppua millään, mutta selvishän se syy neuvolassa, kun oltiin ylimääräisellä käynnillä: mun oma maito ei riitä ja...
  16. H

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa! Täällä kanssa yksi lokamamma :) Meidän esikoistyttö syntyi 29.10 klo 16.06 3615g/52/34,5, hätäsektiolla tultiin maailmaan :heart: Meillä on arki alkanut suhteellisen hyvin, toki välillä mulle ja miehelle tulee epätoivon itkuja, kun tuntuu ettei välillä osaa tulkita tota typykkää oikein...

Yhteistyössä