Hakutulokset

  1. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Tänään olisi taas jumppaa tiedossa, harmi kun on vaan kerran viikossa. Tässä mietiskelen mitähän sitä ruuaksi keksis.. Mulla on kahvi tullu hirveesti mukaan kuvioihin, kun tupakan lopetin :| ja sen veden juominen jää vähäksi. Nyt sen ruuan tekoon..
  2. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    No niin, jospa se minäkin alkaisin virkoamaan täältä :D onneksi kurkkasin chef sun blogiin ja matkin sinua. Mies alkakoon mun puntari lukemat ottamaan vaikka helmikuun loppuun tai maaliskuun alkuun asti. Mua vaan ärsyttää koko puntari. Mulla tosiaan painoa nyt hieman tullu lisää, kävin muka jo...
  3. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

    Olen mukana ensivuonna =)
  4. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

    Kiitti uudesta ketjusta. Motivaatio täälläkin hukassa. Joulusuklaata ja karkkia pursuaa sieltä täältä. Pikkujouluja ja juhlia joka viikonloppu pahimmillaan viikollakin. Tulevallekin viikonlopulle jo kekkerit tiedossa. Makeaa olen syönyt ja noin kilo takasin tullu. :ashamed: :'( tosin...
  5. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Huomenta Paino näyttää 900g miinusta :) paino oli nyt 75,3kg Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :flower:
  6. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Nyt pikaisesti kuulumiset tänne :) Pudotusta tuli -1,5kg, paino tänä aamuna oli 76,2kg
  7. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Heips Täällä vetelee samaa rataa eli ihan hyvin. Paino kävi jo 77,1 mutta maanantaina sitten vasta tietää mihin se asettuu :saint: toivoa on. Joulu on kovasti jo mielessä :xmas: Minä imetän vielä 1-2krt/pvä, lapsella on jo ikää, joten nyt on aika jo lopettaa koko touhu muutenkin...
  8. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Onnittelut hienosta saavutuksesta Jelly. Täällä menee hitaasti mutta toivottavasti varmasti. Paino aamulla 77.7kg Kaikille jaksamista tämän laihdutuksen kanssa, rankkaahan tämä on. Sorruin minäkin lauantaina karkkia maistamaan muutaman ja oma paheeni on sekin etten yleensä osaa lopettaa...
  9. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Moi Hyvin menee täällä. Muu perhe tuossa vetää mokkaruutuja mut mulla ei tee tiukkaakaan pitää näppejä erossa niistä, silti herkun näköisiä :p:p Mulla imetys lopuillaan ja nyt ne kilot vasta on alkaneet lähteä, motivaatio palannut kun ei enään toinen roiku rinnalla ;) tsemppiä kaikille!
  10. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Moi! Mulle tuli miinusta edelliseen, tänään oli 78kg :) Hyvää alkanutta viikkoa meille kaikille!
  11. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Just isovanhemmatkin lähtivät ja kakkukahvit tarjosin. Meni hyvin eikä kakkua tullut paljon ajateltuakaan. Otin kahvin ja nutrilett suklaan, siinäpä mun herkut. Ruokaa on menny pieniä määriä ja tuntuu ettei tuo painoa siltikään tipu :| saattaa senttejä silti vyötäröltä lähteä. Toivottavasti...
  12. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Kyllä minullakin huolettaa tuleva viikonloppu. Ostin juuri isänpäiväkakun ja meille sitten tulee myös isovanhemmatkin, joten onhan se kohteliasta olla se kakku. Minä en sorru sitä itse syömään vaan vedän taas rahkaa napaan tai voisinhan ottaa vaikka nutrilett sulkaa patukan kahvin jatkoksi :D...
  13. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    JellyJolly Hyvän artikkelin löysit tuosta makeanhimosta ja mulla niin paikkaansa pitää nuo kaikki :ashamed: Siksi olenkin tehnyt täys lakon karkkien suhteen. Pian on 2 viikkoa siitä kun vikat karkit vetasin. Kromi myös hillitsee osittain tuota himoa, yhtäkkiä huomaan, etten olekaan miettinyt...
  14. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Kiitos tiedosta tuosta punnituspäivästä :) mulle sopii mainiosti maanantainakin hypätä puntarille.
  15. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Moikka kaikille. Mun tarina sellainen, että raskauksien myötä painoa kertyny haitaksi asti. En ole sitten kiinnittänyt iteeni huomiota vaan mättäny kaikkea mahdollista ilman liikuntaa jne.. Kevyttä kävelyä on kyllä lähes päivittäin mutta ei se riitä. Kerran viikossa on jumppaa. On nimittäin...
  16. Jassy

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Minä tuun mukaan :) Olen nyt viikon ollu virallisesti laihdutuskuurilla ja lähtöpaino oli 81,2kg, pituutta on 152cm, joten ylipainoa on runsaasti. Tänä aamuna vaaka ilmoitti painoksi 78,6kg Hyvää päivänjatkoa kaikille, palaan paremmalla ajalla takaisin.

Yhteistyössä