Hakutulokset

  1. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Kaivoin esiin vanhat kiloklubitunnukset, kun ajattelin käyttää sitä kalorilaskuria apuna. Tuli vastaan pieni ongelma, kun aloin syöttää sinne tän päivän syömisiä: mä en ihan oikeasti muista, söinkö mä aamulla leipää vai jätinkö aamupalan kokonaan välistä :laugh: Aamun uni oli katkonaista ja olen...
  2. S

    tulkaa haukkumaan meidän sotkut

    Me ollaan tykätty Smart Store -laatikoista, joita saa monessa mallissa, värissä ja koossa. Ovat ainoita jotka ovat kestäneet muutot ja lasten leikit jne, niillä taisi olla ihan hyvä takuukin :) Niitä saa ihan jostain citymarketeista, prismasta, tokmanneilta, clas ohlsonilta ym. Ovat hieman...
  3. S

    tulkaa haukkumaan meidän sotkut

    Kumpi on arvokkaampaa; siisteys ja vapautuva, avara tila vai viisi pahvilaatikollista rättejä joita kukaan ei halua? Huutiksessa menee kaupaksi yleensä vain ns. muoti(/merkki)vaatteet tai tavallisemmat vaatteet ihan polkuhintaan, kun ostaja joutuu maksamaan päälle vielä postikulut, ja...
  4. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Täällä kans yks! 93,4/168cm Tavoite on painaa kuukauden päästä 85,00 tai alle. Kaksi kiloa viikossa on vähän kova tahti, mutta riittävän kova tavoite motivoi ainakin pysymään ruodussa vaikka en sitä saavuttaisikaan. Lähtöpunnituksen tein äsken vähän huonoon aikaan ruuan ja veden kittaamisen...

Yhteistyössä