Hakutulokset

  1. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tää menee nyt jo vähän off topiciksi, mutta samoilla linjoilla olen @Lallastiina n kanssa siitä ettei vhh-ruokavalion tartte välttämättä olla täysin ehdoton. Tärkeintä on jättää pois tai ainakin selvästi vähentää sokeria ja valkoista vehnää sisältävät tuotteet, siis valkoinen leipä, pulla...
  2. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Milli-34 , mun käsittääkseni ns. tuplatriggaus tehdään siksi että saataisiin solut varmemmin kypsiksi. Ilmeisesti Gonapeptyl voi auttaa kypsyttämään niitä soluja jotka ovat ihan siinä hilkulla paremmin kuin pelkkä Pregnyl tai Ovitrelle. Mulla on ollut aina ongelmia solujen kypsyyden kanssa, ja...
  3. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva mahtava juttu, varovaiset onnittelut! Tuossa vaiheessa voi viivojen vahvistuminen olla vielä hidasta ja virtsan vahvuuskin vaihdella, joten tuskin on syytä huoleen. Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan ja kaikki menee hienosti loppuun saakka! :love: @Iid@ , pahoittelut ettei...
  4. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    No voi kurjuus, @marrasmai , että tuo maksaepäilyskin vielä. :( Toivotaan kovasti että olisi väärä hälytys tai muuten vain jotain vaaratonta. On kyllä kohtuuttomasti huolta jo ollut teilläkin, saisi jo loppua! Kunpa uniasiatkin pian helpottaisivat, mä pidän peukkuja että se vauvakeinu auttaisi...
  5. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Älähän nyt hätäile, @kirsillevauva ! :) En ole kuullut kenestäkään, joka olisi noin aikaisina päivinä saanut jotain raskaustestiin näkyviin. Mulla on näkynyt tosi haaleaa viivaa pp6 blaston siirrosta, ja tiedän monia joilla plussa näkynyt vasta myöhemmin. Jos ei nyt jostain syystä tärppiä tule...
  6. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos myötätunnosta ja kannustuksesta, @Rusakkonen, @kirsillevauva ja @Katti75! Katin esimerkki antaa toki toivoa, vaikka olenkin vuoden vanhempi. :) Me mietitään nyt muutama päivä miehen kanssa jatkosuunnitelmia. Mulle hoidot on aina olleet fyysisesti helppoja, eli siinä mielessä ajatus...
  7. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva , olipas huippusaalis teillä! (y) Kovasti onnea ja tarrasukkia pikku alkiolle, toivotaan että tarttuu tiukasti kiinni! :love: @Rusakkonen , onpas hienoa että pääsette heti eteenpäin hoidoissa! (y):) Mä aloitin testailun jo pp5 (pp siis on lyhenne sanasta piinapäivä, pp0 =...
  8. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Voih @Rusakkonen , olen tosi pahoillani puolestanne. :( Kuulostaa tosiaan vähän siltä, että teille ei sattunut ihan paras mahdollinen luovuttaja - tosi huonoa tuuria! Onneksi jaksat säilyttää noin hienon ja positiivisen asenteen. Minäkin uskon vahvasti, että teille vielä oma nyytti suodaan...
  9. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @mavli, onpas kurjaa että teille tuollainen diagnoosi osui. Aika kohtuuttomalta nämä jutut joskus tuntuu. :( Voimia kovasti, ja toivottavasti tosiaan löydät vertaistukea vaikka sitten ulkomaisilta sivustoilta. Hienoa kuitenkin kuulla, että sairaus voi iän myötä helpottua, toivotaan kovasti että...
  10. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Katti75 , olipa hienoja uutisia! :love: Lämpimät onnittelut nipt-tuloksesta ja poikalupauksesta! @Rusakkonen , onpas tylsää että vuodot siellä säikyttelee, mutta kuten muutkin on jo sanoneet, näissä hoidoissa ne on tosi yleisiä eikä välttämättä tarkoita mitään pahaa. Oletko muuten kysynyt...

Yhteistyössä