Hakutulokset

  1. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Voi vitsit, onpas täällä taas paljon uutta juttua kun hetken ollut lukematta! :) Pahoittelut jo etukäteen, etten varmaan kaikille ehdi tai muista kommentoida... @-dino- onpas kurjaa että siellä ollut takapakkia maitojen ym. suhteen. :( Mutta siitä se pikkuinen koko ajan kasvaa ja kehittyy. <3...
  2. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Wintersun joo oon siis dipannut testejä pissaan vain sen 3 sekuntia mitä ohjeissa sanotaan. Kieltämättä se tuntuu lyhyeltä ajalta, kun joissain muissa testeissä on 10 sek. Toisaalta se on virallinen ohje ja aiemmin testit on kyllä siinä ajassa toimineet. Mulla ei PC:n ovistesteistä ole...
  3. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa kaikki testailijat! Tulin tänne kyselemään kokemuksia PC-testeistä. Ne on aiemmin olleet mun luottotestejäni, mutta nyt viime aikoina ne on toimineet ihan kummallisesti. Pissa imeytyy niihin to-del-la hitaasti, siis monesti kolmen minuutin kohdalla (jolloin tuloksen pitäisi olla selvä) ei...
  4. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitoksia kaikille tsempityksistä! :) Tänä iltana (jolloin alkion pitäisi oletettavasti kiinnittyä) tuntui alavatsalla jotain hentoja vihlaisuja ja nippauksia, liekö hyvä vai huono merkki...? :unsure: @Katti75 , minäkin muistan sinut oikein hyvin jo niiltä ajoilta kun molemmat yritettiin...
  5. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva ei voi olla totta! :cry::cry: Olen niin pahoillani. Kovasti voimia toipumiseen, pieni tauko on varmasti hyvä ajatus.
  6. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Lämpimät onnittelut, @Iid@ ja kaikkea hyvää raskauteen! <3 Joskus asiat vaatii vähän kypsyttelyä, mutta nyt oli juuri teille oikea aika. :love: Kävin päivttämässä listan ja muokkasin sitä samalla vähän, mm. poistin ylemmältä listalta plussanneet ja siirsin tiedot alempaan listaukseen...
  7. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Nimimerkki (+ikä) / yritys alkanut / monesko lapsi / keinot aamuska (41)....1./ ? / IVF/luovutetut solut hulbertiina (42)...3./ aloitettu1/2015 / Letrozole miumau-82 (36)....1 Tatti55 (41)... 3./ yritys alkanut 8/2017 / luomu M4rianne77.................3./ aloitettu 6/2018 emmastiina77...
  8. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @-dino- oi ihanaa että ootte jo päässeet sylittelemään pikkuisen kanssa! :love::love: On kyllä ollut sydäntäsärkevää lukea teidän koettelemuksista, mutta onneksi edistysaskelia on koko ajan tullut. Kunpa nyt pääsisitte mahdollisimman pian kotiutumaan ja viettämään normaalia vauva-arkea. Kyllä...
  9. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa kaikille! Joku ehkä saattaakin vielä muistaa minut, kirjoittelin täällä aktiivisesti 2016-17, kun yritettiin esikoista (joka sitten lopulta saatiin 6. IVF:n tuoresiirrosta :love:) ja olen seuraillut ketjua taustalta sen jälkeenkin. Ajattelin nyt tulla kertomaan mitä kuulin klinikallani...
  10. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Tervetuloa tänne puolelle @atvk87 ja lämpimät onnittelut pikku nyytistä! :love::love: Toi on kyllä niin hienoa ja ainutkertaista aikaa, itsekin ihan herkistyy kun sitä muistelee. :barefoot: Hienoa että imetys on lähtenyt hyvin sujumaan, melkoisiin imetysmaratoneihin kannattaa kyllä varautua...
  11. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva lämpimät onnittelut plussasta! :love: Kiva jos käyt täällä vielä kertoilemassa, miten raskaus etenee. :) Mulla on vahva usko siihen, että tällä kertaa kaikki menee hienosti loppuun asti. @Mymmeli43 lle samoin onnea plussasta, toivottavasti viiva jatkaa vahvistumista! (y)...
  12. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva ihanaa, paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! <3 Toivotaan parasta mahdollista synttärilahjaa! :love: @MatildaM :lle lämpimät onnittelut täältäkin! :love: Tällaiset uutiset lämmittää ihan erityisesti sydäntä, kun joku noin pitkän ja kivisen tien läpikäynyt onnistuu, vaikka toki...
  13. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @marrasmai , kurjaa että sinne on flunssa rantautunut, tsemppiä pikku potilaalle! :barefoot: Eipä siihen kai oikein poppaskonsteja ole muuta kuin nuo mitä jo mainitsit, ja nestemäistä Panadolia/Buranaa voi tietty antaa varsinkin yötä vasten jos olo vaikuttaa tuskaiselta. Nenän puhtaaksi saaminen...
  14. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @marrasmai , ihanaa että sielläkin jo noin kova meno päällä! :D Meidän poitsu liikkui kans pitkän aikaa ryömimällä, luulin jo että konttaus jäisi kokonaan välistä kun nousi jo pystyynkin ennen sitä, mutta ehti siinä sitten lyhyt konttailuvaihekin olla ennen kuin lähti kävelemään vähän päälle...
  15. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Onnea tuhannesti, @Rusakkonen ! <3 Voi vitsit että olen onnellinen puolestanne, sitkeys ja usko todellakin palkittiin! Tuo arvo on munkin korvaani tosi hyvä, joten vaikuttaa siltä että pikkuinen on tarrannut tiukasti kiinni. :love:
  16. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mäkin täältä sivusta huutelen @Mandala lle tsemppiä ja onnea matkaan! Täällä ollaan hengessä mukana <3
  17. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @marrasmai , kuten @MyMa tossa jo selittikin niin imetys tosiaan voi heikentää raskautumisen mahdollisuuksia vaikka kyllähän se joillain silti onnistuu. Ja hoidoissa tietty pyritään siihen että tilanne ois kaikin puolin optimaalinen. Toinen syy, joka mulle mainittiin, on PAS:seissa käytetyt...
  18. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @MyMa, kiva kuulla et teilläkin PAS lähestyy! Eikö toi olekin aika kiva vaihe, kun tietää että rattaat on saatu pyörimään mutta vielä ei tartte jännittää ja piinailla? :sneaky: Meilläkin ollut sama vaihe nyt hetken paitsi että vähän nopeemmalla aikataululla mennään, alkionsiirto tulossa tähän...
  19. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Sori, pakko vielä täältäkin kommentoida tuota ulkonäköjuttua. Ominaisuudet (niin ulkonäkö- kuin muutkin) saattaa kyllä periytyä tosi yllättävästi ja esim. hypätä yhden sukupolven yli. Meidän poika (kohta jo 1,5 vee) muistutti varsinkin pienenä vauvana paljon toista isoisäänsä, sellai söpöllä...
  20. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Toi ferritiini on tosiaan mielenkiintoinen juttu. Multa se mitattiin ekaa kertaa pari kuukautta sitten, ja lääkäri sanoi vain että oli viitearvojen alarajoilla - harmittaa kun en tarkemmin kysynyt, paljonko se oli. Ei ehdottanut mulle rautatankkausta mutta rautatabletteja kyllä. Ja kuulemma...

Yhteistyössä