Hakutulokset

  1. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Täällä kanssa ilmoittautuu vielä yhtenä kappaleena. Hyvä etten ole ainoa :) Tänään neuvolassa sanottiin että olis vihdoin kiinnittynyt, kauankohan vielä menee aikaa?! Kivuttomia suppareita runsaasti mutta onkohan niistä mihinkään :/ Marjukka 40+2
  2. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heips, 40+0 POKS, eikä mitään viitteitä synnytyksestä. Taidan lähteä ulos nauttimaan aurinkoisesta säästä.
  3. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Mukavaa juhannusta kaikille. Ja onnittelut vauvan saaneille. Täällä vielä yhdessä koossa. Vähän erilainen juhannus mihin on tottunut, kotosalla kärvistellään. Hyvin todennäköisesti vielä heinäkuussa olen täällä, ei merkkejä synnytyksestä. Parit kipeät supistukset päivässä mutta ei muuta...
  4. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnittelut vauvoista :flower: Onneksi täällä on vielä porukkaa ja ihanaa että synnyttäneetkin jaksavat kuulumisiaan kertoilla. Tinystepsillä alkaa olemaan hyvin merkkejä ilmassa. Täällä aletaan olla ihan valmiita synnyttämään. Mitenköhän tuon ukon saisi ulos?! Supistukset...
  5. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnittelut kaikille vauvaantuneille :flower: Ihania kuvia ootte lähetellyt :heart: Täällä on kivuttomat supistukset lisääntyneet sekä menkkajomotus. Voisiko enteillä sitä ettei tarvitsisi vielä 5 viikkoa odotella? Marjukka 37+0 JEE
  6. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Salmander olen kuullut että punaviinin juonti auttaisi lapsen ulos saamisessa, en tiedä vaan onko hieman arveluttava keino?! Ajattelin tutit keitellä vasta synnytyksen jälkeen. Tästä kun ei tiedä kauan joutuu vielä odottelemaan. Kipeistä supistuksista huolimatta muutosta alapään tilanteeseen...
  7. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heips! Onnittelut tvvo:lle :flower: Tänään oli neuvolalääkäri, kerroin että välillä supistelee ja kipeästi. No hän sitten passitti labraan virtsanäytteeseen!! Siis olen aina luullut että näin loppuvaiheessa supistelut ovat hyvä juttu ja kuuluvat asiaan, vai olenko väärässä? Kuinkas...
  8. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Jee meidän kuukausi :D Jatkuva menkkajomotus löytänyt tiensä tänne. Poraakohan pikkuinen tietään auki?! Tässä meidän vakio (kinkku-juusto) piirakka ohje: pohja: 100g margariinia 2 dl vehnäjauhoa 1/2 tl suolaa 3 rkl kylmää vettä täyte: 150g palvikinkkua 200g punaleima...
  9. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnittelut Lumihiutaleelle ja Pikkuapinalle :flower: Nan-nan-naa ja Mariann, tsemppiä. Itse haluaisi myös, tosin vielä vois hetken pysyä masussa. Marjukka rv 36+0 POKS
  10. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnittelut Mussupussulle :flower: Onneksi täällä ei olla kärsitty unettomuudesta tai heräilyistä, koska viimeinen työpäivä edessä. Meilläkin on vain yhdet kappaleet koon 50 vaatteita, seuraavat ovat äityispakkauksen kokoa 60.
  11. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnittelut tänttärälle :flower: Ei ole hyvä idea olla töissä enään näillä viikoilla, tänään ollut jatkuvasti menkkamaista jomotusta. Pikkuinen protestoi myös jatkuvalla kärrynpyörällä, tai ainakin siltä se tuntuu. Meillä myös hankittuna kantopussi. Saa nähdä tuleeko paljon käyttöä...
  12. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Piiitkästä aikaa. Olen kyllä melkein päivittäin lukenut teidän juttuja mutta kovin olen taustalla pysytellyt. Onnittelut kaikille jotka ovat nyyttinsä saaneet. Monella se tuntuu olevan kohta edessä, jännät paikat. Vielä olisi ensi viikko töitä ja sitten koittaa ä-loma. Kovin odotan että aika...
  13. M

    Neuvokaahan minua uutta kuumeilijaa te jotka juuri plussanneet!

    tarkoitin siis nivuskipuja oli myös
  14. M

    Neuvokaahan minua uutta kuumeilijaa te jotka juuri plussanneet!

    itse aavistin olevani raskaana juuri tuosta valkovuodosta jota tuli runsaasti ennen plussaa. ., ihan kuin jokin olisi revähtänyt nivusissa.
  15. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Pitkästä aikaa. Täälläkin pian rakenneultra, vähän jännittää. Mitenkäs muilla on painoa tullut koko raskauden aikana? Tuntuu vaan että on kauhean vähän tullut, n 2,5 kg. Sokerirasituksesta: Itse joudun siihen sukurasituksen vuoksi (äidilla 2 tyypin). Luulin että se olisi ollut yleistä?!
  16. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Mutzilla :hug: Mussupussu pakko sanoa että neliveto on tällaisina talvina jopa helsingissä todella loistava vekotin. Nyt jos pitäisi uusi auto ostaa niin tärkeimpänä kriteerinä olis juuri tuo neliveto. Ei jää paikoilleen sutimaan ja haastavistakin paikoista pääsee kevyesti mm. jäiset ylämäet.
  17. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Pitkästä aikaa, käyn kyllä joka päivä lukemassa teidän juttuja mutta olen niin huono kirjoittamaan :ashamed: Unelias täällä ihan poika olo ja asennoitunut siihen että poika tulee. Ultra on vasta 3 viikon päästä joten silloin sitten selviää pitääkö tuntemukset paikkaansa. Marjukka 16+4
  18. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    papuneiti, meillä ollut vasta yksi neuvola ja seuraava on vk 16-18. Ensimmäinen neuvola lääkäri vasta joskus sen jälkeen. Virtsanäytekkin otetaan varmaan vasta silloin vk 16-18 vaikka neuvolassa puhui että joutuisin varmaan sokerirasitus testiin.
  19. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Pitkästä aikaa. Paljon on mukavia kuulumisia tullut. Koskakohan se vatsakin kasvaisi että jostain muistaisi että on raskaana?! Hitaat on sytytykset täällä, mutta kun kävin neuvolassa vk 8 niin sanoivat että varaa seuraava neuvola vk 16-18. Onkohan se noin pitkänajan päästä vasta? Ei se edes...
  20. M

    Milloin näkyy positiivinen tulos? Ovulaation tarkka ajankohta?

    Itse sain ensimmäisen tooodella hailakan plussan dpo 11 herkällä testillä. Ovis päivä oli tarkalleen tiedossa (ultra+ovistesti). Ei olis huonompi silmäinen nähnyt sitä. Ja sitten dpo 16 olikin selkeä plussa.

Yhteistyössä