Hakutulokset

  1. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Lila79 kiva ku joku aavisti mun tärpin, mä ite odotin jo seuraavaa kiertoa ku oireita ei ollu ja sekstailtiin vain kerran oviksen aikaan.... Suosittelen oviksen tikuttelua ja vähän aikaisemmin vaik kp9 mun ovis oli aikaisemmin ku olis pitäny olla.. Yk 1 en tikuttanut ovista joten en tienny...
  2. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Sintu74 viiva on kyllä haalistunu mutta ei hävinny kokonaan, se kuitenki saattaa siitä vahvistua mulla näytti vahvempaa plussaa vasta dpo 17
  3. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Mandala Jos laitetaan sen digitestin päivä 33v yk 2 plussa 22.1.2012
  4. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Rumor Onnea plussasta !!!! Tein eilen aamutestin digitaalisella ja se näytti raskaana 3+ en nyt sitte tiedä mikä rv on menossa, laskelmien mukaan 4+4 olo onnyt parempi kuin eilen kävin hiitämässä ja lenkillä unohdin kokoonaan et voisin olla raskaana.. Kiiriminna78 pahoittelut tädistä...
  5. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Tirpu dpo 13 voit saada testiin jo + , mulle tuli haamu liuskatestiin 2 viikona päästä oviksesta... :) toivotaan parasta sulle !! en mä niistä oireista osannu arvata että jotain on tapahtunut mut dpo 12-13 oli sellaista menkkamaista alavatsakipua mikä kuitenki oli vähän erillaista ku ennen...
  6. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Syrän Siis menkkojen piti alkaa 15.1 ehkä 16.1 päivä, sain oviksen kiinni tällä kertaa ja kierto on se lyhyempi 25 pv, tänään on jo dpo 19 jos mä nyt olen oikeassa siitä oviksen ajankohdasta mut ehkä päivän heittoa voi olla...
  7. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Eilen ostin digitestin viikkonäytöllä apteekista ja piti tänä aamuna tehä, mut ku nukuin pommin niin en ehtinyt, se jäi nyt huomiseen aamuun sitte.. Nyt on flunssainen olo, ja väsyttää nenemmän kuin ennen sekä pissalle heräsin klo 3 yöllä... Eilen iteketti koko päivän, päässä vaan pyörii et...
  8. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Demuli :hug: voimia sulle, olen itse sairastanu rajua stillin tautia (reumaattinen oireyhtymä) sahavaa kuumetta 40 -41astetta 2 kk, lihas- nivelsärkyä, maska-arvot koholla, sydäntulehdus, ihottuma, kaikkea en edes muista sairaalassa vietin kuukauden päivät, en voinu liikkua ollenkaan kipujet...
  9. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Nautinnollisia hetkiä pupuilijoille, se 1 kertaki näköään riittää, mulle kävi niin että ovis alkoi aiakisemmin mitä odotin, ja tämä kierto olis se 25 pv nyt on kp 27/25 (lyhyen kierron mukaan) ja dpo 17. Testasin taas kerran aamupissasta pregchekillä ja sain selkeän viivan ei niin vahvan kuin...
  10. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hei! Eilen testasin iltapäivällä marketin pregcheckillä ja näytti vahvempaa + kuin se edellinen testi.. Alavatsakivut ovat voimakkaampia kuin menkakivut ja sellainen epätodellinen olo alkoi toissapäivänä, välillä ei maistu ruoka sit välillä on hirvee nälkä, vaihtelee rajusti...Ensimmäistä...
  11. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    tein raskaustestin tänään ja haamuviiva siihen ilmestyi, tein ovistestin heti perään ja se nätytti vahvaa plussaa mnkkojen pitäisi alkaa jo nyt tai huomenna. Mitään oireita ei edelleen ole, ja menkkamaiset alavatsakivut ovat tavallista kovempia (ehkä vähän kuvittelen) sit aamuisin ei mitään...
  12. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Lila79 Eipä täällä hirveesti jännitä : / ku ei mitää oireita ole eikä oikeen tunnu siltä että olis jotain tapahtunut, testasinkin jo (DPO 10) ettei tarvi miettiä enää ja odottelen menkkoja ihan rauhallisesti.. Toivon sulle kuitenki parempia tuloksia ja että tulis edes se haamu sieltä ku sehän...
  13. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Mandala kiitos päivitetystä listasta.. Mirtsu81 Kyllä tää homma on meilleki tuonu jännitystä elämään :)) ja vähän liikaakin, on alkanu mielialavaihtelut, olen ollu aika tasapainoinen ihminen tähän asti :) Tunafish-78 kyllä se + sieltä vielä tulee, jotenki ite ajattelee että muut...
  14. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Tunafish-78 Ei ole mitään syytä pelätä ettei luomuraskaus onnistuis, mulla on raskaudenkeskeytys 19 v ja meillä miehen kans "vahinkoraskaus" joka päättyi keseknmenoon vuosia sitten. Nyt sitte päätettiin yrittää ja ei teitenkään onnistu, tuntuu vaan siltä ettei kaikki ole niinkuin ennen, ei tule...
  15. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Moi! Täässä uusi kuumeilija 33v, KP 15/25-30 YK2. Olen eka kerta tikuttanut ovista ja saanu heti pos.tuloksen no siihne aikaan onnistuneesti sekstailtu vain kerran, miehelle tuli suorituspaineita ja se jäi siihne yhteen kertaan, en todellakaan usko et oltais saatu elämä alkuun. Mut asia pyörii...

Yhteistyössä