Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ^^ Kyllä siellä haamulainen näkyy ! :)
  2. K

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Babyfever1 Oi, kiitos vastauksesta :) Ajattelin et jos nyt ei tärppi käy, niin voisin samalla kun tilaan ovistestejä jos sellaisen foolihappo paketin samalla tilais :) toivotaan ettei tartteis kuitenkaan :vampire: Onnea odotukseen ja tulehan jatkossakin häiriköimään ja kertomaan kuulumisia! :)
  3. K

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Kiitos leonella :) täytyypi kokeilla noita (toivottavasti ei ) :D Mennään samoilla dpo:illa mulla on 6-7 en tikuttanut siis! :) koska meinasit testailla? ;)
  4. K

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    maimai83 Onko tuosta greippimehusta oikeasti jotain hyötyä? Itse en saa sitä juoda, kun vahvat masennuslääkkeet käytössä :/ mutta foolihappoa olen harkinnut kokeiltavaksi !! Kaikki keinot käyttöön!! :kieh: Kauheeta kun yrittää olla ajattelematta koko vauva asiaa/ kropan jokaista nippaamista...
  5. K

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Aivan ihanaa Bambini !!!! Onnea mielettömästi ! :heart: perässä tullaan ;) Ja hyvät joulunodotukset sinnekkin ! :)
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla yk jotai 11 ja eka on siis kysessä :)
  7. K

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Täällä siivottu lattiasta kattoon :D Nyt vaan pupuilua ahkerasti ;)
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    noniin!! :) kyselen vain et kauan muilla on mennyt aikaa :)
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    lilypie maailman paras joululahja ! :heart: Onnea kovasti ! Kauan teillä yritystä takana?
  10. K

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Kyllä me miehen kanssa ollaan puhuttu että hoitoihin haettaisiin.. miehen simpat ainakin tutkitaan.. Mut ultrattiin tossa reilu kk sitten ja munasarjat/kohtu ok .. Verikokeet olis ihan jees ottaa myös.. Tuntuu vaan kamalan toivottomalta tämä, huomaa että mieskin on allapäin :( Jos tämä nyt...
  11. K

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    maimai83 Ai, no en ole aikasemmin oikein ollut tälläisessä ryhmässä :D menee aika opetellessa.. Joo se olisi hienoa jos laitat listalle :) Lupaan opetella käyttämään tätä :D
  12. K

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Heipparallaa kaikki kuumeilijat ! :) Pääsisikö yksi 20 vuotias naikkonen tänne mukaan kuumeilemaan esikkoa? Olen koittanut etsiä itselleni sopivaa ketjua missä on aktiivisia kirjottelijoita ja ajattelin tämän olevan itselleni paras :) Kp 20/28 dpo sta ei niinkään tietoa koska en...
  13. K

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Tääläpäs on hiljaista ! Missä kaikki on ?? :wave: Eikö kukaan ole mun kanssa jännäämässä raskausoireita ? :D
  14. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onnea ÄssÄ5 :flower: ihana viiva!! Toivottavasti saan itsekkin samalaisen tässä kirrossa, koska vuoden vahteen jälkeen menen mieheni kanssa tutkimuksiin.. :/ miehenikin eilen oli ihan masis kun häntä pelottaa toimiiko simpat .. Nyt sormet ja varpaat ristissä että 21.12 saan plussan !! :saint...
  15. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ahaa.. NO toisilla se raskaushormooni vaan erittyy hitaammin :) toivotaan että se nyt vahvistuisi !
  16. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    rixutin Eikös sulla ole vasta dpo 11 ?? Hyvin näkyy haamunen siellä! Luulempa että sulla on siellä pieni pesän rakentaja matkassa :heart Menisipä viikko nopeasti!! Pääsisin itsekkin leikkimään r-testeillä !! :kieh:
  17. K

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Mulla pitäis alkaa menkat päivää ennen aattoa .. iiiiikkks!!! :$ toivotaan naiset parasta! :D jotenkin tuntuu vaan siltä että sukat pyörii jalassa, tämä odottavan aika on niin sairaaan pitkä !!
  18. K

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Tii tu Mitäs testi näyttää? ;) miss_piggy Toivotaan että se punainen paholainen pakkaisi kamat ja pysyisi poissa seuraavat 9 kk :hug: ON: Jotenkin kamala epätoivo iskenyt mun päälle! Tuntuu pahalta kun moni ystäväni on kertonut vauva uutisia. Olen toki iloinen heidä puolestaan, mutta...
  19. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    hyppy Tuosta digistä ei oikein voi sanoa mitään.. Mulla näytti myös samallailla vaikka raskaana en ollut.. pc testissä näen ehkä jonkun viivanpaikan =) mutta jos menkat on jo 4 pv myöhässä niin luulis jo paremmin näkyvän.. mene ja tiedä: / Itse kuitenkaan en ole sitä plussaa koskaan testiin...
  20. K

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    No toivotaa että kuitenkaan ei täti kurvaisi paikalle :rolleyes: Jotenkin kamalan vaikea saada nukuttua.. olen jo kolme yötä saanut kukkua ja aamulla sitten herännyt siinä 7 jälkeen!! nukkumatti on hylännyt mut !:|

Yhteistyössä