Hakutulokset

  1. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Ooo 7+0 :) No hyvä et on pahoivnointi helpannu! Mulla on ollu nyt vähä parina iltana pahoinvointii, mut ei mtn pahaa lainkaa. Eilen siks ku söin liikaa ja tänään siks ku söin huonosti. Mikään ei oo hyvä:D Perheille varmaan jouluna viimeistään ja parille läheisemmälle kaverille välipäivinä...
  2. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Joov nimenomaan noin mä teen! :) Eihän mulle ees tuu pahoinvointii ja sullaki ne loppuu tähän päivään! ;) Mäkin uhosin miehelle et hei tääl jossai nettisivulla lukee et synnytyksen jlk olis hyvä et äiti vaan imettäis ja mies hoitais kaiken muun, hahah. Nojoo, ehkei kuitenkaa. Mutta hei tosi...
  3. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Okei, eli olisko mullaki sittea armonaikaa enää muutama pv ku tänään on 5+1. :D Ei oo kyl pahoinvointii näykyny eikä oikeen muitakaan oireita nyt. Ehkä mä soitan kans sen varhaisultran tällä viikolla. :) No mut se on hei hyvä, jos mies on hyvä heräämään ni voi heräillä sitte ens syksynäki ;)...
  4. P

    Kilpirauhasen vajaatoiminnan seuranta raskausaikana

    Mitä teille on sanottu t4v:n tasosta raskausaikana?
  5. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Joo jos nyt jo pian alkaa hamstraan kaikkee kivaa nurkkii ni mikä onkaan se tavaran määrä heinäkuus. :D Ja ku fakta on just se et niit 50senttisii bodejakaa ei kauaa tarvita. Valitettavasti. ;) Joo mä aattelin kans et oon menkkojen kans kakkuni kärsiny et nyt vois päästä vähä vähemmälle...
  6. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Kuiteski tulee hirveet pahoinvoinnit jotka kestää sit hamaan loppuun asti ku mul on kk-kivutki niin kovat ollu aina et tuskin nytkään on mahdollista päästä vähemmällä :D Vaikka eipä niillä mtn yhteyttä taida olla, mutta tuntuu, että itellä kroppa reagoi aina aika vahvasti.. Sä ootki jo päässy...
  7. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    On esikoinen kyseessä joo eli on se ehkä ihan hyvä päästä neuvolaan sitten ajoissa. :) Eipä siellä silti varmaan mtn ihmeitä kerrota mitä me ei oltai jo hätäpäissämme netistä löydetty, heh. Ajattelinkin, että vois soittaa tällä viikolla sitä varhaisultraa. Ehkä sitten 7. viikolle. :) Toivotaan...
  8. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Jeee, kiitos! :) Joo muita odotellessa nii saadaan kunnon keskustelut käyntiin. Mulla on 4+2 tänään eli tosiaan iiiihan alussa. Oireina on väsymys ja menkkajomotus. Välillä tulee ja menee kunnonkin särkyjä alavatsaan. Selkäsärky on ollut pari pv ihan koko ajan mukana. Mutta en valita :) Eipä...
  9. P

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Moikka BDU! Taidat saadat vastata yksin kysymykseeni kunnei muita plussanneita vielä ole kuulunut. Eli seurailin tuota Vauva Haaveissa 2013-ketjua ja juuri kun olin ajatellun liittyä mukaan ja tehdä oman tunnuksen tein plussa-testin :) <3 Kysymykseni kuuluukin että saanko liittyä mukaan tälle...

Yhteistyössä