Hakutulokset

  1. M

    Unien tulkintaa

    kun näet hampaan irtoavan uni viestittää sinulle jonkun kuolemasta sitä läheisemmästä ihmisestä sinulle on kysymys mitä lähempänä suun etuosaa lähtevä hammas on. Kulmahampaan irtoaminen tarkoittaa useimmiten mieshenkilöä
  2. M

    Unien tulkintaa

    Löysin unikirjan: joutsen: joutsenen näkeminen enteilee kuoleman viestiä :o :o :o
  3. M

    Unien tulkintaa

    eikös hampaan irtoaminen tarkoita huonoja uutisia?
  4. M

    Mulla on tänään näyttökoe

    Meillä on tänään toimistopalvelun näyttö
  5. M

    Unien tulkintaa

    näin viime yönä unta papukaijasta joka muuttui valkoiseksi joutseneksi.....mitähän se tarkoittaa? entisestä asunnostakin näin unta
  6. M

    Pakko hehkuttaa, että selkeä plussa tuli!

    Oikein paljon onnea!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:
  7. M

    Mulla on tänään näyttökoe

    Pidättekö mulle peukkuja? autatteko tarvittaessa?
  8. M

    Lähetin sitten pomolleni viestin

    no ei suoraan ole sanonut, mutta jos tunnit on annettu sopparilaisille niin mitä ap sit valittaa, kaikille pitää antaa sopparitunnit ja ylimääräiset tunnit pitää jakaa heidän kesken ja mitä ei saa jaettua niin annetaan töihin tarvittaessa kutsuttaville. Jos ylimääräiset tunnit aina menee...
  9. M

    Lähetin sitten pomolleni viestin

    Jos on sopimus tunnit 15 niin ei riitä että vain ne täyttyvät, ensin pitää tarjota sopparilaisille tunnit ennen kuin niitä tarjotaan töihin tarvittaessa kutsuttaville. Ota luottamusmieheen yhteyttä
  10. M

    Lähetin sitten pomolleni viestin

    Jos olet töihin tarvittaessa kutsuttava niin työnanatajan on ensin annettava työtunnit sopparilaisille......kaupanalalla voi olla tänä aikana tiukkaa....mutta onneksi joulu on tulossa ja varmasti lisätunteja tiedossa
  11. M

    Lähetin sitten pomolleni viestin

    mä olisin mennyt pomon juttusille ennemmin...toi kuulostaa aika epätoivoiselta.....
  12. M

    synnytys 2810

    Aamulle on luvattu käynnistys, raskaus viikkoja takana 38. olen tullut osastolle sunnuntai iltana, käyrissä huomataan että vauvalla on sydänääni laskuja supistusten aikana. Maanantaina tiputuksessa tullaan kuitenkin siihen tulokseen että vauva kestää synnytyksen ja sovittiin käynnistys tipalla...

Yhteistyössä