Hakutulokset

  1. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Liitynpä teidän neganneiden porukkaan. Menkat eivät vielä ole alkaneet, mutta pientä tuhrua tuli yön aikana. Tein aamulla testin ja negaahan se näytti. Tuntuu ettei tästä tule ikinä mitään. Nyt sitten toivotaan että päästäisiin PASsiin vielä tämän vuoden puolella. Miten näitä hoitoja jaksaa???
  2. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Kiitos kannustuksesta! =) Toivottavasti huomenna olisi hyviä uutisia, mutta huonolta näyttää. :hug: teille kaikille piinakumppaneille!
  3. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Johanna, laitoin sulle yv.tä! =) Voi Tiina, olen pahoillani! Toivotaan seuraavalle kerralle parempaa onnea. Meillä lääkäri sanoi aikoinaan, että hyvältä näyttävä alkio ei aina ole se josta se lapsi tulee. Sanoi että, pitää vain löytää se oikea alkio. Toivon että teille löytyy nyt pian se...
  4. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Kiitos Johanna, toivoa toki on niin kauan kunnes testi on tehty. ;) Ikävä kuulla että teillä hoitojen jatkaminen mahdollisti myöhästyy hoitojonojen vuoksi. Meidän hoitoaikataulussa eivät jonot ole olleet se ongelma, vaan lähinnä poliklinikan aukiolot, tai selvemmin sanottuna pitkät...
  5. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Käyn huomenna kertomassa mitä testi sanoi, vaikka aika selkeältä tilanne jo nyt näyttää. Tänään menkkajuilimiset ovat yltyneet ja selkää särkee ihan tuhottomasti mikä normaalisti tietää tulvan alkamista. Odotukset eivät siis liiku korkealla! Mukavaa viikonloppua! =)
  6. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Voi itku Johanna! Olen niin pahoillani, olin ihan varma että sinä tai Tiina tuotte tähän pikkupinoon sen kaivatun plussan. Tiedän millainen pettymys tuo nega on... Toivottavasti seuraavalla yrityksellä saatte parempia uutisia. :hug: Yritän itse malttaa lauantaihin (lähinnä olen kauhuissani...
  7. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Odottele Tiina nyt vielä rauhassa tuo verikokeen tulos, onhan tuota pintä ja joskus isompaakin vuotoa vaikka pikkuinen olisikin kiinnittynyt ja kaikki kunnossa. :hug: Miten Johanna72, sullahan on testipäivä huomenna. Millainen on olo ja joko jännittää kovasti? =)
  8. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Hei Kris! Ajattelinkin että nämä hikoiluoireet liittyvätkin tuhon Lugesteroniin. Kumman pitkään nuo oireet sinua vainoavat!! Mutta onhan koko IVF rankka prosessi sekä keholle että mielelle ja palautuminen kestä aikansa. Mielelläni vaan pääsisin eroon tästä hikoiluoireesta, yöt tulee nukuttua...
  9. N

    2 IVF elo/syyskuu

    :hug: Tuulialle. Tuo nega aina vetää maton jalkojen alta vaikka siihen miten yrittäisi varautua. Olen todella pahoillani puolestasi, paljon voimia sinulle! Kuunlilja: Kävitkö veritestissä lapsettomuuspolin kautta vai terveyskeskuksen kautta? Ajattelin testailla viikonloppuna kotona, mutta...
  10. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Mulla on myös ollut tuota yöhikoilua pp6 lähtien. Ja unet ovat muuttuneet levottomammiksi: viime yönä tosin näin unta että tein plussatestin ja olin aivan uskomattoman onnellinen. Ikävä herätä sitten taas tähän todellisuuteen... Edelleenkin vatsaa&selkää jomottelee menkkamaisesti ja tuntuu että...
  11. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Meillä miehen suhtautuminen on muuttunut paljon tämän kolmen yritysvuoden aikana. Etenkin kun IVF-hoidot aloitettiin, on mies alkanut elämään hoidoissa mukana paljon enemmän ja jännittää ja stressaa mukana. Aiemmin ei ehkä osannut ottaa asiaa niin vakavasti, ajatteli varmaan että aika tekee...
  12. N

    Eikö kukaan piinaile tällä viikolla?

    Liitynpä piinapinoon minäkin! Sain ohjeeksi testailla pp16 ja nyt menossa pp11, joten vielä on aikaa hermoilla. Olo on kovin pessimistinen ja menkkajuilimista on ollut jo parin päivän ajan. Odotukset eivät ole suuret mutta toiveet ovat valtavat. Pupuvaimolle :hug: Toivotaan että veritesti...
  13. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Pitää katsoa josko uskallan Johannan kanssa jo perjantaina testata. Viimeistään lauantaina jokatapauksessa =) Riippuu kai henkilöstä miten hyvin Luget pitävät menkat poissa. Edellisessä IVFssä mulla alkoivat menkkakivut sekä punertava tuhrutus jo pp10. Ja negatiivinenhan tuon hoidon tulos...
  14. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Kannatetaan kaikkien plussausta!!! Tosin en saa itseäni nostettua täältä epätoivon suosta nyt millään. Mulla testipäivä on vasta sunnuntaina, sikäli jos sinne saakka tarvitsee odotella. Ajattelin kuitenkin että jos menkkoja ei kuulu, testailen jo lauantaina, jotta on sitten aikaa toipua...
  15. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Pitkä on odottavan aika ja hermo on kireällä täälläkin. Töissä on vaikea olla, kun tuntuu että ajatukset kiertävät vain yhtä ja samaa kehää. Testin tekeminenkin aivan kammottaa! Outoa tässä olossa on se, että rintojen turvotus on hävinnyt täysin. Yleensä rinnat ovat kipeänä ja turvonneet aina...
  16. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Voi kuinka ikäviä uutisia Tiina! Voihan tuo olla että vielä on liian aikaista, joten toivotaan että loppuviikosta tilanne olisi jo positiivinen. Käytkö loppuviikosta uudestaan veritestissä vai testaatko kotona?
  17. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Mukava kuulla Tuulian kuulumisia. Samoilta kuulostavat nuo oireesi, tosin mulla loppui rintojen turvotus pari päivää sitten. Tänään on pp10 ja jo eilisillasta lähtien vatsassa ollut kipuja, jotka yleensä tietää menkkojen alkamista. Viime IVFssä tuhruvuoto alkoi pp10, joten ei oikein hyvältä...
  18. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Tsemppiä matkaan Tiinalle huomiseksi, pidetään peukkuja! Oma olo on melko mitäänsanomaton. Tuntuu, että ne vähäisetkin oireet alkavat hiipua, mikä yleensä tietää menkkojen alkamista. Harvoin aika kuluu NÄIN hitaasti...
  19. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Heissan! Onko teillä muilla oireena väsymys? Olen jo pari päivää ollut ihan uskomattoman väsynyt vaikka unta olen kaiken järjen mukaan saanut riittävästi. Palelua ja pientä lämpöä on ollut myös parina iltana. Ilmeisesti Luget tekee tepposiaan? Muuten ei uutta taivaan alla...odotusta, odotusta ja...
  20. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Toivotaan että Tiinan mahakipu tietää hyvää! Kertoivatko mistä syystä aikaistivat testin tekemistä? Minun kipuiluihini eivät lapsettomuuspolilla ole koskaan sen kummemmin reagoineet... Tämä piinailu syö naista!!! Jokaista pientä vihlaisua kuulostelee vaikka kuinka yrittäisi olla miettimättä...

Yhteistyössä