Hakutulokset

  1. M

    Täi asiaa???

    mitens sitten kokeneemmat, kun oon lapsen pään pessyt jo shamppoolla,( ja koko perheen tietty myös) mut edelleen näen mustia pisteitä siellä, kun ei anna kunnolla sillä kammalla harjata, niin onko ne kuolleita täitä ja vaarattomia? Ei kutise tai mitään enää, mut kuvottaa pelkkä ajatuskin että ne...
  2. M

    Miehen erektio hiipuu?

    Mitä tehdä, kun miehen erektio häviää kun tulee varsinaisen seksin aika? Ja mistä tämä oikein johtuu, minustako? Ei ole rakastelu onnistunut vielä kertaakaan, eikä oikein huvita taas yrittää, kun ei tiedä tuleeko siitä mitään. Onko kellään kokemuksia moisesta?
  3. M

    Mä oon Niin Rakastunut!

    Juurikin noin kuten VesiMelonit asian ilmaisit, mulla on juuri tuo tunne! Ja aika kuluu äärettömän hitaasti, kun ajatukset on kokoajan siinä miehessä. Yritä siinä sit legolinnaa rakentaa lasten kanssa kun ei paikallaan menaa pysyä. :laugh:
  4. M

    minkä ikäsen lapsen ootte antaneet päättää sukunimensä

    Hyvä kysymys, tuohon ei kai ole yhtä oikeata vastausta. Mut kyl mä jo koululaiselta kysyisin omaa mielipidettä. En tiiä edes onko tuohon jotain säädöksiä, kun ei ole koskaan tullut eteen.
  5. M

    Mä oon Niin Rakastunut!

    Pakko päästä jollekin tätä hehkuttaa: Mä oon niin niin rakastunut! Tää on käsittämätöntä, kun monen monen vuoden yksinolon jälkeen voi tuntea näin. Aivan ihmeellistä. Iiik. =)
  6. M

    onko oikein sanoa alle3vuotiaalle isot lapset EI itke???

    Meillä kommentoitiin että hän isänä tietää että lapsella on hyvä olla ja siksi on naurettavaa, kun lapsi itkee pahaa mieltään ja ikävää kotiin. Ei auttanut pahemmin puhe meillä. Lapset ei oikein haluaisi lähteä isälleen, mut mentävä on. Ja kuten sanoit, se hetki, jonka sitä kautta saa itselleen...
  7. M

    ehkäisy kuukaudeksi

    Mymmelis, saitko fiksun vastauksen? Mä voisin hyödyntää sitä myös kun sama ongelma hiukan vaivaa?
  8. M

    Tämä uus ilmottautus joukkoon!!

    Tervetuloa tänne värikkääseen joukkoon! :flower:
  9. M

    onko oikein sanoa alle3vuotiaalle isot lapset EI itke???

    Heh, voisin luulla että saman isän luota tulevat minunkin lapset. Samaa taktiikkaa käyttää täälläkin etäisä. Lapselle nauraa vielä päälle jos itkee, kun ei kuulemma omasta mielestä ole syytä itkeä. Näitä löytyy ikävä kyllä siis muitakin.
  10. M

    käyttääkö kukaan teistä kaupan valmispurso-kermavaahtoa?

    Voit käyttää, jos olet pessyt sen pursoituspään aina käytön jälkeen. Jos et sitä ole kääntänyt ja pessyt vaahtoja pois, niin se siinä pian homehtuu. Mutta pestynä mä oon käyttänyt pitkään kun vaan jääkaapissa säilyttää.
  11. M

    Uusi käyttäjä täällä moi!

    Hellou Mrs Robinson, sinullakin sitten lienee musat soineet päässä nimimerkkiä miettiessä. Tervetuloa minun puolestani myös.
  12. M

    Uusi käyttäjä täällä moi!

    Aika ihanaa, kun kaikki toivottelette mut tervetulleeksi, ihan täällä itsekseen näitä lukiessa nousee hymy korviin asti. Oikein mukavaa iltaa teille kaikille!
  13. M

    Uusi käyttäjä täällä moi!

    Hellou kaikki. Vihdoin monen vuoden vieraana seuraanneena kirjauduin teiksi Vakkareiksi. Kyllä nyt tuntuu hienolta. Pääsenkö heti "piireihin" =)

Yhteistyössä