Hakutulokset

  1. L

    Helppolukuinen ovistesti?

    Clear Blue:lla on digitaalinen testi, joka selkeästi kertoo onko ovis vai ei. Ei tarvitse arpoa viivan tummuutta.. Olen kokeillut, ja hyväksi havainnut.. :)
  2. L

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Apua, me ollaan pudottu 2. sivulle... Eli, nostetaan taas.
  3. L

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pakko keroa täälläkin, mulla oli tänään inssi. Nyt sitten piinailen seuraavat 2 viikkoa...
  4. L

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moikka!! Päivitetään nyt tännekin. Eli, alkututkimukset on nyt kaikki tehty (ja maksettu.. :( ) Nyt alan metsästämään ovulaatiota, ja ens viikolla pitäis olla inssi... =)
  5. L

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moikka!! Juu, kerho olis kiva, Tamlinille tästä laittelinkin postia.. Mä olen Väestöliitolla, Turussa, eikä siellä ainakaan mitään puhuttu jonosta. Sanottiin vain, että heti kun alkutukimukset on tehty on inssi. Kai ne olisi sanonut, jos on monen kuukauden jono?!? Mä olen päätynyt...
  6. L

    Auttakaa, muisti pätkii.. (pronaxen ja muut kuumelääkkeet )

    On nyt pakko tohon kommentoida, että parempi ratkaisu on antaa se Panadol, (Pamol F, Paraceon,..) 3 kertaa päivässä. Neljään annokseen jaettuna kerta-annos on usein liian pieni, eikä riitä laskemaan kuumetta. Ja Pronaxenin voi antaa 2 kertaa vuorkaudessa, 12 tunnin välein.. Olen itse lasten...
  7. L

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tamlin, laitoin sulle postia.. =)
  8. L

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa! Minäkin ilmottaudun joukkoon. Eli, ikää mulla on kohta kolmekymmentä, ja ole päättänyt hankkia lapsen yksin. Alkuselvittelyt on jo tehty, ja "psykologiset testit" (=haastattelu) läpäisty. Inssin pitäisi olla n. kuukauden päästä :)

Yhteistyössä