Hakutulokset

  1. R

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Kiitos kommenteistanne! Helpottaa tietää, että tämä osaltaan kuuluu asiaan. Tosin tässä päivän mittaan olen älynnyt myös yhden ison asian, mikä vaikeuttaa tätä tilannetta: hidas sopeutumiseni muutoksiin. Lapsen saaminen on yksi elämän suurimmista mullistuksista eli ei ihme, että olen vähän...
  2. R

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Laura, Voimia sinulle vaikeana aikana ja toivon parasta isäsi toipumisen suhteen! Rölli ja Milli
  3. R

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Parisuhteesta... Onko teillä, varsinkin esikoisen odottajat mennyt parisuhde "sekaisin" raskauden aikana? Tuletteko toimeen niin kuin ennenkin vai riitelettekö useemmin? Ymmärtääkö puolisonne ailahtelevaa mieltä? Tosin kuka sitä voi ymmärtää... Ja onko teillä muilla ylipäätään mielialat...
  4. R

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Kirsikka83 ja Tove-81: Jos teillä on kaupungissa/kunnassa järjestetty fysioterapia palvelut ja heillä esim. kuntoneuvola toimintaa niin ehdottomasti kannattaa ottaa heihin yhteyttä. Fysioterapiasta saatte neuvot ja mahdollisesti tukiliivi kokeilun, joista voi olla apua raskauden edetessä...
  5. R

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Uutena odottajana hyppään mukaan palstailuun, ainakin pienesti. Päivittäin, raskautumisesta saakka olen taustahengettärenä pyörinyt ja lukenut kuulumisianne. On ollut todella mukava seurata, miten jokainen on päässyt enemmän tai vähemmän yli alkuraskauden ahdistuksesta ja hurjasta epävarmuudesta...

Yhteistyössä