Hakutulokset

  1. Ä

    Jonsered

    Asioita mitä et saa tehdä? (vrt. esim kristittyjen 10 käskyä)
  2. Ä

    Jonsered

    Koetko että shamanismi ois muuttanu sua jotenkin? Ootko nyt erilainen kuin ennen kun löysit tämän omaksi tiekses?
  3. Ä

    Jonsered

    Osaatko tehdä tuollasen shamaanimatkan? Vaatiiko opettelua tai harjottelua vai osaako sen "luonnostaan"? Kertooko tuo `sulle "osoitettu" voimaeläin siitä millainen ihminen on itse? p.s kiitos tekstistä, oli valaiseva
  4. Ä

    Jonsered

    Noita sun ketjuja lukeneena alkoi kiinnostamaan shamanismi, googlettamalla löyty kaikenlaista mutta miten toi sun usko näkyy ihan arkipäivän asioissa? Tyyliin rukoiletko tai palvotko jotain, tai asioita mitä et tee mistään hinnasta?
  5. Ä

    jankuti-jankuti eli nyt tänne pinoon heti kaikki jotka ovat tulleet palstakiusatuksi mun taholtani

    Miks ihmeessä sun ikäs WM ois mulle ongelma, oon niin paljon sua jäljessä vielä? Ihmetyttää tämä kun oon lueskellu näitä juttuja ja sä se jaksat tuoda tuon Phoebsin mielipiteen esille jatkuvasti, ikään kuin sillä ois jotain todellista merkitystä? Sitten vielä kiellät että "ei se harmita mutta"..
  6. Ä

    jankuti-jankuti eli nyt tänne pinoon heti kaikki jotka ovat tulleet palstakiusatuksi mun taholtani

    Tai sä WM oisit voinu sanoa että "vituttaa kun mua luultiin törkeen vanhaks, nyt en pääse asiasta mitenkään yli vaan jauhan ja jauhan".. B)
  7. Ä

    jankuti-jankuti eli nyt tänne pinoon heti kaikki jotka ovat tulleet palstakiusatuksi mun taholtani

    Mitäs tätä Markiisia irvailet WM, sano nyt itsekin niinkuin asiat on B)
  8. Ä

    jankuti-jankuti eli nyt tänne pinoon heti kaikki jotka ovat tulleet palstakiusatuksi mun taholtani

    No voi tsiisus ap.. Älä tuppaa kuvias "arvaa ikäni"-ketjuihin jos et pysty kestämään vastauksia vaan vatvot toisen mielipidettä päivätolkulla.. Siitä tässä on kuitenkin pohjimmiltaan kyse kun palaat ite siihen koko ajan
  9. Ä

    Jos lapsesi on kastettu, miksi niin?

    15-kesäisen kaste tulee olemaan aika lailla samanlainen kuin vauvankin, kummi tosin toivoi ettei lähes 50-kiloista lasta tarvitse pitää sylissä kasteen aikana :laugh: Eniten koko asiassa harmittaa papin suhtautuminen asiaan, asiasta sovittaessa sähköpostit ja puhelut ovat todella töykeitä...
  10. Ä

    Jos lapsesi on kastettu, miksi niin?

    Lasta ei ole vauva-aikana kastettu ja nyt rippikoulun aikaan todellakin kaduttaa etten tuota silloin tehnyt. Lapsihan ei ripille pääse jos kastetta ei ole suoritettu, hirvittävä sählääminen asian kanssa kun kastetta ei voi antaa ennen rippikoulun oppimäärän suorittamista, pappi on ynseä ja...
  11. Ä

    ++++++++

    Kaikki ei pysty aborttiin.. Eikä näemmä ehkäisemäänkään :xmas:
  12. Ä

    ++++++++

    Täähän on ihan selvä juttu, Emilyn tietää olevansa holtiton ja löyhäperseinen, sen takia nää tuhannet puolustelut ja selitykset "mutta mulla on eri juttu kun muilla siksi että".. Tollasella on helppo yrittää kumota aiemmat sanomisensa. Huom! paino sanalla yrittää..

Yhteistyössä