Hakutulokset

  1. Meora

    Maaliskuiset 2018

    @rosmarin aika mahdottomaksi tuo koeajallakin työsopimuksen purku on tehty, ellet joudu olemaan sairaslomalla paljon, mutta varmasti asia mietityttää. Mutta onnea työhön ja toivotaan että asiat menisi parhain päin :) Itseäni kyllä hirvittää edessä olevat omatoimiset opiskelut ja yliopistoon...
  2. Meora

    Maaliskuiset 2018

    Pienimatkassa: Mukava että eka neuvola meni hyvin ja saitte asiallista kohtelua :) Munkin puoliso on aika äimänkäkenä vielä eikä oikeen oo pystynyt rauhoittumaan minkään informaation äärelle eikä olla sen suuremmin vielä raskaudestakaan juteltu. Toivon että kävisi samoin kuin teillä että...
  3. Meora

    Maaliskuiset 2018

    Mamushka32: Onnea! Ihana että tuli hyviä uutisia! :)
  4. Meora

    Maaliskuiset 2018

    Suikku1: Mäkin oon tehnyt noita Onestepin halppiusliuskatestei huvikseni pois kun ei niillä mitään tee. Oli jotenkin ihana hetki kun pari päivää sitten se testiviiva tuli ensin näkyviin kirkkaan punaisena ja sitten vasta se kontrolli ja kumpikin oli tasavahvuisia, kun vertas niihin mun...
  5. Meora

    Maaliskuiset 2018

    Tänään oli ekat kunnon pahoinvoinnit että salaatit kävi kurkunpäässä kutittelemassa, mutta katselemalla vessan kattoa ja kylmää vettä päälle valelemalla sai rauhoitettua pahimman. Mutta kävelylenkki siirtyi niin ton takia että jäi tältä päivältä lyhyeksi. Meinasi flunssa pukata viime viikolla...
  6. Meora

    Maaliskuiset 2018

    Edith_87: Tuommoinen vähäinen vuotelu voi mennä vielä täysin normaalin puitteisiin alkuraskaudessa ja varsinkin jos ei oo kovia kipuja, niin voisi ajatella että vielä ainakaan ei suurta hätää ole :) Mutta varmasti todella tuskainen olo henkisesti vuototilanteen kanssa, itsellä oli jo "hullua...
  7. Meora

    Maaliskuiset 2018

    Mulla ainakin kahvia menee sen suosituksen mukaan, teen kolmivuorotyötä ja yövuoroputken aloituspäivä on tuskaa kun mun oma normaali yörytmi onkin vaihtunut päivärytmiksi raskauden myötä. Joka aamu herään ysiltä viimeistään ja kerkeän päivän aikana jo ne kaksi kuppia kahvia nauttia ja yövuorossa...
  8. Meora

    Maaliskuiset 2018

    Mäkin ilmoittaudun mukaan, plussattu tokasta yrityksestä (hyvin suureksi ylläriksi) 25.6., 13.7. H6 +2 käytiin Femedassa ultrassa ja sykkeellinen 4 mm kärpänen löytyi kohdusta : D Vatsan kramppailua ja vihlaisuja ja pari kertaa tullut värillistä valkovuotoa ja pelkäsin että olisi...
  9. Meora

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei, multa on jäänyt ylimääräiseksi Ebaysta tilattu avaamaton 20 testitikun + 1 holderin paketti Clearbluen ovulaatiotestejä (ei kaksoishormoni). Käyttöaikaa 3/18 asti. Olisiko joku halukas sen parilla kympillä itselleen ostamaan? Kerkesi juuri paketti tulla kun meillä plussattiin kaikkien...
  10. Meora

    Toiveena vauva 2017-2018

    Taidan mä täältä ketjusta nyt siirtyä plussanneiden puolelle, eka ultra varattu 27.7. Femedaan H6 + 3 ja neuvola 4.8. ja kaikki on nyt mennyt tähän asti hyvin, ei vuotoja tai muuta erityistä. Vaikea uskoa todeksi mutta neljä viikkoa alkiolla jo ikää. Harmittaa kyllä juuri ebaysta tilatut 20 kpl...
  11. Meora

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä kp 27... Varattiin perjantaina 3.7. Fertinovaan ensikäynnille aika kun sieltä vastasivat että voivat mulle hormonihoitoja antaa, se kp 20 S-PROG oli 25.54 eli tosi raja-arvonen ja masennuin siitä aikalailla. Olin koko viime viikon täysin vetämätön ja eilen vedin jopa päiväunet mitä teen...
  12. Meora

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei, Täällä jo tovin olen kyyläillyt ja ajattelin tulla suuresta jännityksestä huolimatta kokeilemaan josko tälläiselle hieman erikoisemmallekin tapaukselle olisi tilaa täällä. Olen 25-vuotias transtaustainen mies (biologinen nainen), joka on käynyt sukupuolenkorjausprosessin loppuun juriiikkaa...

Yhteistyössä