Hakutulokset

  1. U

    Jos jollakulla on keväällä tai kesän alussa (kesäkuu) syntynyt vauva, niin......

    No oletko sä sen esikoisen kanssa ollut koko vauva-ajan neljän seinän sisällä? eiköhän se vauva siellä mukana mene, vauvat on kummallisen sopeutuvaisia ja kunhan on ruokaa ja unta niin varmasti menee ihan ok, ottaen huomioon että on ihan perusvauva ilman mitään erityisyyksiä ja oma olo on ok.
  2. U

    Mikä olisi paras korvike kahden viikon ikäiselle?

    Meillä on syöty Tuutia kokoajan. Nannia kokeiltiin mutta siitä tule hirvittävät vatsavaivat.
  3. U

    Imetyskeskusteluissa ei saisi sanoa pahaa sanaakaan korvikkeista, vihjaisustakin pillastutaan. Nyt sanon kuitenkin,

    Sen verran on pakko ottaa osaa tähän keskuteluun, jotta kun meillä mennään korvikkeella ja on kahden viikon iästä asti menty. Mulla maitoa tuli ja tulee edelleen, mutta enään vain vähän. Joka päivä olen pumpannut jotta lapsi myös omaa maitoa saa. Toisella kun ei vaan hermo riitä imemään kun...
  4. U

    miten opiskella lastenohjaajaksi?

    Opiskelin lahdessa viidestä kaksi näyttöä ja loput oppisopimuksella. Oppisopimuksella voi opiskella koko tuktinnon, pitää olla vaan se työpaikka jossa tehdä näytöt ja harjoittelut. Oppisopimuksesta kysyin koulutuskeskus salpauksesta, joka sitten osti tarvittavat opinnot järvenpään...
  5. U

    miten opiskella lastenohjaajaksi?

    Mä olen opiskellut Dila:ssa lahdessa osan ja loput oppisopimuksella järvenpäässä. Päivääkään en ole tämän jälkeen tehnyt töitä seurakunnassa enkä myöskään päiväkotipuolella, vaan lastensuojelussa yksityisellä puolella. myös oppisopimuksen näytöt tein kaikki silloisessa työpäikassani. Pätevyys...
  6. U

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Mä en olekaan tainnut pitkään aikaan mitään kirjotella, mutta lukenut olen ahkerasti :D Vakuutuksesta: me otettiin if:ltä, kun muutkin vakuutukset sieltä on. Sai ottaa mun mielestä 12 vkon jälkeen, mutta kuitenkin paria kuukautta ennen laskettua aikaa. Terveysselvitys piti tehdä ja sitten...
  7. U

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Mut vois lisätä listoille. johonkin ketjuun jo kirjoittelinkin, mutta en ihan varmasti muista oliko se tämä vai tuo kolmekymppiset. eli LA on 9.6. Mulla on ollut 1 neuvolakäynti terkalla ja 1 lääkärillä sekä eilen oli np-ultra keskussairaalalla. Tuolla kaikki ok, niskaturvotusta oli 0,1mm...
  8. U

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

    Heipsan! meillä eilen käyty ensimmäisessä neuvolassa. raskausviikot ovat tänään 9+3 ja la onkin sitten 9.6. ultrassa näkyi pienen etsinnän jälkeen möykky, jonka sydän löi tosi hyvin. Neuvolassa kamalasti kaikkea tietoa tuli ja puoliakaan ei tietysti muista, kun reilu kaksi tuntia siellä...
  9. U

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

    tää ilmoittautuisi myös ketjuun. Olen kurkkinut noita kuukausiketjuja jne, mutta ehkäpä tähän nyt sitten osaisi kirjoitellakin :) muiden sanoja lainatakseni eli siis kolmekymppinen ekakertalainen ei ehkä ihan samaistu noihin parikymppisiin neljättä odottavien seuroihin... Mutta siis ekaa...

Yhteistyössä