Hakutulokset

  1. O

    Hyvät ja huonot puolet Älvsbytalosta !!!!

    Niistä Älvsbytaloista... Ei missään nimessä kannata ruveta semmoista tilaamaan, vaan ostaa ihan oikea ja kunnollinen talo. Tässä muutamia Älvsbytalojen miinuksia. - Ei lattialämmitystä. Lattialämmitys on nykyään ehdoton mukavuustekijä talossa, varsinkin jos on pieniä lapsia. Älvsbytaloissa...
  2. O

    miehet, suuseksistä...

    Märkyys ei todellakaan haittaa. Ihana nuolla märkää pil..lua. Tuota ei tarvitse ujostella, anna mennä vaan ja päästä miehesi töihin.
  3. O

    pinoon kaikki...

    En voi ymmärtää... Minä olen mahdottaman helppo ja kertaakaan en ole vielä seksistä kieltäytynyt. Aina olen ollut valmis (no pari kertaa olen ravintolassa sanonut "manalan lautturin" näköiselle naiselle että "ei kiitos" :) Mutta parisuhteessa olen aina käytettävissä, en ymmärrä pihtaamista...
  4. O

    Miehet!! voiko nainen olla liian märkä..?

    Enpäs usko että nainen voisi olla liian kostea, ei ainakaan minulle ole tullut vastaan. Itse tykkään että nainen on märkä ja liian märkä ei varmastikaan voi olla. Äskeinen Tapsa sanoi... että kuivaa kalua välillä. En osaa sanoa mikä muu latistaisi tunnelmaa niin paljoa, kuin kalun kuivaaminen...
  5. O

    Kun suhteessa ei ole seksiä riittävästi...

    Kyllä miehessä täytyy olla jo jotain vikaa. Seksi on erittäin tärkeä osa onnellista ja tervettä parisuhdetta. Jos pariskunnan halut ovat kovinkin erilaiset pitää niistä ehdottomasti puhua. Tilanne on varmasti tuskallinen molemmilla osapuolille. Sinä olet vielä nuori ja sinulla on oikeus...
  6. O

    anteeksiko?!?

    \ Äläpäs nyt keuhkoa. Sinä olet kokenut kovia ja saanut siitä jotain pahoja traumoja. Mikä sinä olet sanomaan että parisuhteesta ei voi tulle enää toimivaa ja "tee abortti", "ole yksinhuoltaja" tai "ota mies takaisin, mutta käy vieraissa ja etsi uutta". Sinulla on todella pahoja ongelmia ja...

Yhteistyössä