Hakutulokset

  1. B

    ovis oli, menkat ei tuu, testi nega

    Eipä ainakaan raskaustesti äsken plussaa näyttänyt.. Voi hitto. Puoli vuotta kierrot ollu säännöllisiä ja ny vissii meni taas plörinäks..
  2. B

    ovis oli, menkat ei tuu, testi nega

    Eli bongasin oviksen kp 13 clearbluen digitestillä. Nyt dpo 16. Yleensä menkat alkanut dpo 14. Raskaustestit ollu negoja, mutta ei mitään oireita menkoista. Ennen tullut menkoista kaikkia merkkejä, että kohta vuotaa, mutta nyt ei. Välillä vähän pistää/kivistää vatsaa ja eilen tuli pari kertaa...
  3. B

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Heipsan! Olen uusi täällä. Kauan olen lukenut ja seurannut, mutta nyt alan itsekkin päivittelemään, ettei tarvitse itsekseen joka päivä hokea päässä, että mikä dpo ja mitä oireita. :) Olemme yrittäneet lasta 1/2013. Tuolloin prolaktiinit olivat koholla. 4/2013 kävin kiertohäiriön takia...
  4. B

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Heipsan! Ensimmäistä kertaa kirjoitan nyt tänne. Kauan kyllä olen lukenut palstaa. :) Ollaan yritetty 1,5 vuotta tuloksetta. Ennen yrittämistä kuukautiset oli kadoksissa puoli vuotta (todennäköisesti lihoamisen takia). Muuta vikaa meistä ei ole löydetty, kuin että minulla oli testosteronit...

Yhteistyössä