Hakutulokset

  1. M

    Kuinka kauan kestää pari?

    Ei tässä nyt itsestä ollutkaan kyse vaan miehestä. Täysin eri asia. :p
  2. M

    Kuinka kauan kestää pari?

    Pari tuntia korkeintaan. Sen jälkeen tulee jo huutia.
  3. M

    hartwallin paikoista?

    tuossa on kartta. jos tästä mitään apua on? Hartwall-areena
  4. M

    Joku virus facebookissa?

    Niitä ei kannata avata. Yleensä niissä on mukana liitetiedosto jonka avaamalla saa pöpöjä koneelleen. Suoraan roskakoriin. vaan. :)
  5. M

    Ohhoh, Jörn Donnerin panokuvat levähti ruutuun

    Jaa tämä? http://www.phinnweb.org/livingroom/ILikeToWatch/finnsleaze/pic/idadonner2.gif
  6. M

    Mitäs teidän muitten päivään?

    Odotan että mies tulee töistä että pääsen suihkuun. Tää äiti lähtee tänään baanalle. :vampire:
  7. M

    G: Mitä olet ostanut tänään?

    Hiusvärin ja tilasin uuden puhelimen.
  8. M

    Kumpi tyttövauvalle nimeksi?

    Elea. :)
  9. M

    miiksi pirussa tää ei anna mun kirjautua

    Kirjaudu nimimerkillä.
  10. M

    BB

    Missä tuolla on se keskustelupalsta?
  11. M

    kulmakarvojen värjäyksestä....

    Mulla ei ainakaan tartu juuri ollenkaan. Hieman vaan väriä saan. Kosmetologi sitä joskus ihmetteli vaikka niillä on vahvempaa se vetyperoksidi. :D
  12. M

    Ken kehtaa astua mukaan......:D

    merkkaan. :D
  13. M

    Mikä on paras :D ( turhake )

    toka. :)
  14. M

    Minkä väriset Emmaljungan City Crossit ottaisit tyttövauvalle? sis. vaihtoehdot

    Ensimmäiset tai viimeiset. Ovat vaan näteimmät.
  15. M

    Muistatko milloin viimeksi näytit jollekulle kieltä?

    tytölle tänään. oli hauskaa hänen mielestään. ikää 4,5kk. :)
  16. M

    vauva nukkuu, mies nukkuu ja äiti netissä ja tv:tä katselee

    Mies istuu koneella, vauva näyttää torkkuvan, itse tulin suihkusta ja laitoin pyykit kuivumaan. Pitäis mennä hiukset kuivaamaan ja tiskata tuttipullot, mutta lösähdin sohvalle. :D Odottelen Vampyyripäiväkirjoja. =)
  17. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Moikka! Käytiin Millan kanssa neuvolalääkärissä ja mitat olivat 6615g ja 61cm. Tänään on käynti fysioterapeutilla, semmoinen keskosille määrättävä jatkoseurantakäynti jossa mukana myös muita perheitä. Ensi torstaina uudelleen. Tuli lääkäriltä käsky että pitää yrittää tyttö saada pitämään päälaki...
  18. M

    Apua, mitä tapahtunut?? Mulla oli gmail auki ja lapsi näpertänyt sitä. Nyt on teksti pienentynyt??

    Ole hyvä. :) Itse sählään saman asian kanssa melkein joka päivä. :D Aika noloa soitella miehelle töihin. :laugh:

Yhteistyössä