Hakutulokset

  1. mami1986

    Mä en kestä kohta enää...

    Eipä ole ollut mikään tilattu taustakuva.. Ja olen rv 9+2, ensi viikon maanantaina kuuntelemme sydämen ääniä. Toivottavasti mieheni tulisi sinne mukaan jos häntä nyt edes kiinnostaa.. Täytyypä kysellä mieheltäni sitten noita kysymyksiä heti tänä iltana kun kotiutuu töistä kotio..
  2. mami1986

    Mä en kestä kohta enää...

    Olen tässä jo kohta viikon yrittänyt että harrastaisimme seksiä, olen tehnyt aloitteen monet kerrat mutta sitten hetken päästä kun veitikka jo seisoo, niin ottaa käteni pois. Sitten mieleeni tulee, että en kelpaa hänelle enään ja rupean itkemään. :'( Mitä mun pitäisi tehdä toisin tai olla...
  3. mami1986

    Kun suhteessa ei ole seksiä riittävästi...

    Hei! Ei ole minun ja miehenikään parisuhteessa riittävästi seksiä. Olen varmaan seksistä riippuvainen, vaikka olenkin raskaana rv 8+7. En tiedä, mikä miestäni vaivaa mutta kun haluan ja teen aloitteen niin se alkaa piereskelemään joten siitä sitten ymmärrän että hän ei halua tai sitten ottaa...
  4. mami1986

    mitä työtä teette?

    Opiskelen suurtalouskokiksi, valmistun tänä jouluna 2006, kerkiän hyvin käymään kouluni nyt loppuun kun laskettuaika on vasta tammikuussa 2007.. Nyt olen työssäoppimassa päiväkodissa 5ov ja sitten pidän kesäloman ja sitten kouluun.. :)
  5. mami1986

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Hei! Olen 20 vuotias, ja toista odotan.. esikoinen meni kesken..

Yhteistyössä