Hakutulokset

  1. L

    Minkä kokoiset talvisaappaat 1-v:lle?

    Hups ellenil oli siis 20 koon. Anteeks nyt huolimattomuuteni!!!
  2. L

    Minkä kokoiset talvisaappaat 1-v:lle?

    Meidän Linneal oli 21 koon talvisaappaat 1 v kun oli. Ellenillä oli 19 koon. Laurilla 23 koon. Joten tuossapa noita. Ellen oli pikkuinen. Niinkun vieläkin luokkansa lyhyin. (98) JA NYT PITUUTTA VAIN 130. Ja kengänkoko nyt on 33-34.
  3. L

    Voiko terapiaan mennä ilman syytä????

    Olen kuullut Ewistä hiukan epämiellyttäviä asioita. Onkohan itse terapian tarpeessa? :laugh: Ja ihan kamalat jutut ton profiilissaki.
  4. L

    Minkä ikäisenä tytön tisseistä tulee seksuaaliset?

    Joo. Ite en tiedä tosta meidän Linneasta (jouluna 8v.) sil ei oo vie sellasii rintoi joita peitellä pitäs. Vai mitä mieltä ootte tosta että 8 v. juoksentelee vie nakuna rannoil sun muissa? Ite sitä mieltä et siinä vaihees kun nuo niin sanotusti huomaa, että onkos tuossa paidan alla rinnat? Meil...
  5. L

    Mikä olisi hyvä lahja 1 vuotiaalle?

    No onpas vaikeaa. Itellä kun on 96 syntynyt poika ja nuoremmat ovat tyttöjä. No mun muistaakseni tuo sai Puppe-kirjan ja sitä yhdessä luettiin. Sitten sai noita autoja muttei liian pieniä kun ettei sit vaan oo sellasii jotka mahtuu suuhun. Jos sun lapses siis on sellasii et joskus tuppaa menee...
  6. L

    Koska lopettanut päikkärit

    Meidän Linnea lopetti 2 v. Lauri 1 v 8 kk. Ja Ellen jolla oli hiukan hankalaa pysyy hereillä ni jätti nuo pois sitten vasta 3 v. Ellen onkin nykyään todella reipas vitosluokkalainen ja Linnea tokaluokkalainen ja Lauri seiskalla :)

Yhteistyössä