Hakutulokset

  1. I

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Oon kyllä paljastanutkin kumpaa masussani kasvattelen, mutta laitan silti päivitetyn kuvan! Loppusuoralla mennään, rv 35+5:
  2. I

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Pitkästä aikaa: e: jaahas, onkin viikot sitte varuiks kahteen kertaan :D
  3. I

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Lilu, mie täällä keksin ottaa kaks rautatabua päivässä. Kannattaa seurata oloa tarkasti, koska mulla on melkonen turvotus nyt päällä ja henkeä ihan ahistaa. On tainnu hb nousta nousemistaan mutta ei sekään varmaan oo ihan optimaalinen jos se 150 arvoissa huitelee... :P Kerkesin ehkä neljänä...
  4. I

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Tammikuun pino! Kiitos eveny! Pian on meijän oma kuukausi. Ensimmäiset hippuset alkaa syntyä jo tässä kuussa... En voi kun ihmetellä ajan kulumista, vasta hetki sitten taivastelin sitä maailmanmullistavaa positiivista raskaustestiä :D Kohta on oma nyytti sylissä :heart: luputupuna...
  5. I

    Paljon teillä paino noussu? :)

    rv 34+ ja kiloja ensimmäisestä raskaudesta tullu 19. Kaikki vähäkin ylimääräinen tuntuu tarttuvan lanteille ja keho ottaa kaiken käyttöön tehokkaasti. :whistle: Ennen raskautta sain elämäntapamuutoksella kropan käynnistymään ja siten kiloja tippumaan. Nyt on sama projekti edessä, mutta...
  6. I

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Hei vaan, hyvää joulunalusaikaa kaikille! Ootteko pystyny olemaan pesemättä saunoja ja kuuraamatta joka nurkkaa joulusiivouksen merkeissä? Onko joulumieltä löytynyt? Minä en oo siivonnu tai tehny juuri mitään. Supistuksia tulee vähemmästäkin, joulu tulee kyllä ilman isompia siivouksiakin...
  7. I

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Hei Kerttuli, hyvä kun löysit tänne ja tervetuloa! :) Oisin voinu toki laittaa suoran linkinkin, tuli näin jälkikäteen mieleen... Neuvolassa käyty rv 32+4 sf 29 hb 110 paino +900/vko :ashamed: RR 120/86 vaavin syke 140 liikkeet ++ Kohdunsuu ulkoa vähän auki ja pehmeä, mittaa lähes...
  8. I

    Tammi- ja helmivauvat 2012

    Onhan täällä! Tule tuonne odotus-puolelle kurkkaamaan, siellä on joka kuukaudelle oma ketjunsa! :)
  9. I

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Hyvää huomenta! :flower: Lurppu, tervetuloa joukkoon :) Jaksamista osastolla köllöttelyyn! Helpottaa omaa "hysteerisyyttä" noista supistuksista ja saikusta, että kyllä ne vaan voi tehdä tehtävänsä ilman isompia kipujakin enkä oo ollu ns turhasta huolissani. Tulehan feisbuukkiin myös mukaan...
  10. I

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Kiitos Eveny :) Joulukuu. Onhan tuolla talojen katoilla vähän kuuraa :D Jaksaisipa sataa lunta ni ei olis niin himputin pimeää, päivä ei oo enää kovin pitkä. Neuvola oli muutama päivä sitten rv 30+4 (29+4): pissa puhdas paino +600g (+100g) sf 28 cm (27 cm) sykkeet 127 (135) ja liikettä...
  11. I

    vauvan sukupuoli selville näin!!

    Heh, tuo leivinjauhekokeilu nauratti ku ei ollu valkasuainetta eikä soodaakaan :laugh: Käykös murot tähän ja mitä ne kertoo? :stick: En halua kokeilla, tulee pissakuppineuroosi. :p Mutta hauska tää on!
  12. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    eva-maria, kaikilla omanlaisensa mahat ja vauvatkin. Miusta kaikenlaiset vauvamahat on ihania ja hienoja! Täytyy alkaa itekin miettiä mihin tän mahan kanssa mahtuu ku alkaa olla aika kellukka jo kans. Joku mahaliivi pitäs varmaan hankkia mikä oisi tukena, kun tuntuu että roikkuu ja retkahtelee...
  13. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Onko eva-maria tuo profiilikuvassa oleva maha nyt tosiaan 29+0 mahakuva?! rispekt! ;)
  14. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Hahhahaaaahhh!!!!! Helmikuun hipot - mie oon niiiiin mukana! :laugh: :laugh: Voi Nicola, malttaspa vauva vielä pysytellä yksiössään ihan rauhassa. Helmikuisissa on nyt jo useampi vuodelepokäskyn saanutta odottajaa. Ihanaa kun täällä (ja tuolla fb:n puolellakin tietty) voi hehkuttaa ja...
  15. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Hyvin on kaikilla mahat ja vauvat kasvaneet! :flower: Miekin oon sitten tiputtamassa painoa teijän kanssa helmikuun jälkeen! Tiputettavaa olisi ainakin nämä raskauskilot joita on tähän mennessä tullu epävirallisesti 17, mutta neuvolakortin mukaan 12. "En muistanu" ekassa neuvolassa painoani...
  16. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    riikkunen, kuulostaapa aika ihanalta agilityssä täysillä juokseminen. Mie en taho oikeen välillä päästä kävelemäänkään. Hyvä ku oot kunnossa pysyny ja pääset harrastamaan! Hankinnat on samassa jamassa kun aiemminkin. Matkarattaat ja suunnilleen 1-vuotiaalle mahtuvia vaatteita sekä lakanoita...
  17. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    mamma12, kulkeeko viestit täällä? Laitoin sulle pyynnön fb:ssa kaveriksi. hyväksy se ja lisään sut sitten ryhmään mukaan. Sen jälkeen ei tartte olla kaverilistoilla :) Mun pitäs mennä justnyt tekee asuntotarjousta, ootkohan paikalla? :p
  18. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    mamma12, laita (EDIT: ) mulle yv:llä sun tiedot, niin lisään sut ryhmään :) Hoksasinkin miten se voisi onnistua :D edit2: laitakin evenylle, kun taitaa olla ryhmän ylläpitäjä ja hänen täytyy hyväksyä sun liittyminen.
  19. I

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Minun arvailuja lisää :) Kina: tyttö mymosa: poika bluebaby: poika fanttomi: tyttö vauvahaaveita: tyttö Mulle luvattu ultran perusteella poikaa, mutta jotenkin on kyllä silti tyttöolo :)
  20. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Hemuliini sori vaan :D Miekin kerkesin jo hetken huokasta ja pääsi vähän nauttimaan olostaan ja tästä raskaustilasta. Raskauden hehkua miekin oon ootellu, siitä oon kyllä aika kaukana ku on ihan turvonnu joka puolelta, tukka harvennu puoleen, naama kukkii ja muutenki on ihan zombina melkein koko...

Yhteistyössä