Hakutulokset

  1. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Testasin mianjon linkittämää taulukkoa. Hmm.. jos katon niin että oma ikä ja kuukausi milloin on plussa paukahtanut testiin (raskaus on voinu kyllä alkaa jo edellisenä kuukautena..) niin taulukon mukaan meillä on 2 tyttöä, kuten onkin :) Sitten taas jos yritän miettiä sen ajankohdan milloin...
  2. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Mulle vois laittaa tuonne etusivun listaan että kolmosen yritys alkaa kesällä 2008 B) Eilen oli miehen kans asiasta puhetta. Vielä ei aivan 100% varmaa että yritys alkaa tuolloin mutta toivon niin =) Mies ei ihan vielä halua ja ehdotin että aloitettais yritys kesällä. Ei sanonu eitäkään...
  3. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Pupu T: Meillä on 2 tyttöä: 1,5v ja reilu 3v. =)
  4. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    miina- Hei sullekin :wave: Joo, onhan se hyvä että mies sentäs vaan hymähti. Ei se varmaan oo aivan älyttömästi vastaan asiaa, kaitpa vaatii vain aikaa asialle. Mikäpä kiire tässä on, tuntuu vaan ettei millään jaksais oottaa kesään asti yrityksen aloittamista. Ku meillä ei oo edes varmaa...
  5. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    taikaliina: Sepä sattui hyvin ku meillä niin sama tilanne =) Palasin syksyllä hoitovapaalta töihin ja nyt odottelen malttamattomana milloin pääsis yrittään tosissaan kolmatta lasta :heart: Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista =) Täällä kuume nousee nousemistaan. Tänään miehelle jo...
  6. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Mahtuisko tänne vielä yks haaveilija =) ? Oon ihan uus tällä palstalla ja heti bongasin mulle sopivan ketjun :wave: Musta vois pistää etusivulle että nimi on tosiaan Netta08, ollaan miehen kans molemmat 28v ja lapsia ennestään 2kpl: tytöt -04 ja -06. Ja kolmatta haaveilen minä jo kovasti...

Yhteistyössä