Hakutulokset

  1. H

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Hei, en ole aikoihin saanut itsestäni irti sen vertaa, että olisin kirjoitellut tänne. Lukenut olen ketjua lähes päivittäin ja myötäelänyt niin iloissa kuin suruissa. Oli tosiaan sellainen tunne, että tätä onttoa tunnetta ei paranna mikään kirjoittelu vaan ainoastaan onnistunut raskaus...
  2. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Tervehdys. Mulle voi päivittää Kp2. Kierron pituus oli nyt sen 30 päivää, katsotaan mitä on tällä kerralla. Itkuista on tämä homma tällä hetkellä. LA ensimmäisestä keskenmenneestä on lauantaina ja kun nyt ei tärpännyt, on tosi surullinen ja masentunut olo. Yritän katsoa eteenpäin. Varasin...
  3. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Anteeksi tämmöinen pikainen väliintulo, mutta tuli pakottava tarve näin kesken töiden tsempata Hannea. Voimia sinulle. Tämä seuraava on tarkoitettu kannustukseksi, toivottavasti otat sen sillä lailla. Sanon tämän näin, kun aihe on herkkä ja kirjoitetun viestin voi tulkita niin monella tavalla...
  4. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Tervehdys! Viime kerrasta jo jonkin aikaa, joten kommentointi taas hieman vaikeaa, mutta yleiset tsemppaukset kaikille. Oli tilanne sitten mikä tahansa. Itsellä alkoi taas arki ja kellon kanssa juokseminen. Esikolla alkoi siis loman jälkeen taas hoito. Onneksi riitti vain yhden aamun itkut...
  5. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Tervehdys ja onnea Naneni! Itsellä täällä Kp 11 eli jännät ajat alkamassa. Tosin tuokin sai eilen hieman eri merkityksen kun löysin lauantaina kainalon seutuvilta luomen joka aikaisemmin on ollut vaalena ruskea ja nyt todella musta. Kaiken tän stressin päälle tuo niin enkös sitten eilisen...
  6. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Tervehdys. Täällä yksi kuumeileva. Esikko syntyi 3/11 ja saman vuoden elokuussa alkoi pikkukakkosen yritys. Jouluaattona sainkin plussan, mutta se raskaus meni kesken tammikuussa. Toukokuussa tuli toinen plussa. Se raskaus meni kesken kesäkuun alussa. Henkisesti olen aika rikki. Alkuvuoden...
  7. H

    Sekundäärinen lapsettomuus

    Tervehdys. Täällä yksi pikkukakkosesta haaveileva. Esikko syntyi 3/11 ja saman vuoden elokuussa alkoi pikkukakkosen yritys. Jouluaattona sainkin plussan, mutta se raskaus meni kesken tammikuussa. Toukokuussa tuli toinen plussa. Sekin raskaus meni kesken kesäkuun alussa. Henkisesti olen aika...

Yhteistyössä