Hakutulokset

  1. V

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    ONNEA AlinaMW :hug: ja TSEMIÄ LillaStina!! Nyt saunaan!
  2. V

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Okei, enpä sit ala stressata tosta pituudestakaan!:) Mä niin ootan vaan huomisiltaa, saan miehen kokonaiseksi viikonlopuksi kotiin :heart: Ja eikä haittais vaikka vaavi päättäs sillo syntyäkin, kun poksuu rajapyykkiviikko 37..mutta juu, toiveajattelu kai että jo nyt syntyis.. G: Ei ole...
  3. V

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    OI ONNEA VAUVOISTA!! :flower: Mergylien Minäkin oon pienikokoinen, 156cm ja tietty ylpeä joka sentistä B) Ei vaan oo tullu mieleenkään et pituus vois vaikuttaa itse synnytykseen..hmm. no toivottavasti selvitään kunnialla. Äitiltä just kysyin noista sen synnytyksistä, sillä ei oo kummatkaa...
  4. V

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Huonoiten nukuttu yö tähän mennessä takana, argh. Aamulla tuntu, etten oon nukkunu tuntiakaan. Vauva se vaan jakso jumpata, tuntu et läpi tulee ja menkkajomotusta oli vähän väliä, pitkäänkin..Nyt pitäs jaksaa lähteä maalle vanhempien luo 100km:n päähän pariks päivää. Toivon todella ettei siellä...
  5. V

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Kiitti Abello!:) Niin kuin mobic sanoi myös täällä ollaan suht mainiossa kunnossa, mutta myös veto pois -fiilistäkin on ollut. Äsken aloin tuunata äp-kestoja, mitä kavereilta olen saanut ja yhtäkkiä en sitten jaksanutkaan. Ihme väsymyskohtauksia saattaa tulla mutta noin yleensä olotila on...
  6. V

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Täältä "lyllertäisi" mukaan vielä yksi maalisodottaja, jos vaan mukaan vielä otatte?! Meillä laskettuaika on 27.3. ja esikoinen on kyseessä. Odotusviikkoja pitäisi vielä olla, mutta silti sairaalakassi on varalta pakattuna (melkein kokonaan) ja vauvan kassi myös. On ollut kyllä ihana lukea...

Yhteistyössä