Hakutulokset

  1. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Olen seurannut helmien kirjoittelua alusta asti. Nyt on kans pakko kirjoittaa et tiedän miltä tuntuu kun ei saa nukkua. Mulla on kohta 7kk tyttö, joka on syntymästä asti nukkunut tosi huonosti niin yöllä kun päivälläkin. Viime yönä pisin pätkä oli 2h muuten kitistiin/hulistiin 5min - 30min...
  2. S

    6kk uniongelmat

    Minulla on 6kk tyttövauva ja hän on syntymästään asti ollut huono nukkumaan. Nyt kaipaisin kokemuksia ja vinkkejä millä saisimme yöt sujumaan paremmin?! Eli päivisin hän nukkuu max 30-40 min. ja noin 2-3h välein. Vaunut tai kantoliina ei auta nukkumaan sen pidempään. Öisin herätään n. 2h välein...
  3. S

    atopia ja uniongelmat

    En ole aikaisemmin kuullut merisuolakylvyistä, mitä se pitää sisällänsä? Meillä tosiaan epäiltiin maitoallergiaa, mutta kun neocate ei vähentänyt iho-oireita pääteltiin ettei sitä ole. Nyt soseitten aloituksen jälkeen ruusunmarja ja kaurapuuro aiheutti kasvoihin punaisia läikkiä eli ne on nyt...
  4. S

    atopia ja uniongelmat

    Lapsellani on paha atooppinen iho ja allergiaepäilyjen takia käytimme almiron peptiä yms. korvikkeita ja neocatea, mutta ne eivät helpottaneet oireita. Nyt neiti saa lääkärin luvalla nannia ja olemme aloittaneet kiinteät. Ihon punoitus saadaan hillittyä kortisonilla, mutta mikä auttaisi...

Yhteistyössä