Hakutulokset

  1. K

    Uusia ystäviä kaivataan !

    missä päin asutte? Mä olen kanssa itse 23-vuotias ja mun poika täyttää maanantaina yksi. Mutta jos sua vaan kiinnostaa niin mulle ainakin olis kavereille tilaa!
  2. K

    2005

    meillä poika syntyi kesäkuussa
  3. K

    03-alue, onko meitä...??

    Tampereella asustellaan, minä -83, mies -81 ja poika -05. Laittakaa ihmeessä viestiä jos joku olisi huomenna halukas lähtemään elokuviin vipanat-näytökseen. Me oltaisi menossa,mutta olisi ihanaa saada seuraa mukaan! Tai jos löytyisi halukkaita muutenkin tapaamaan tällästä porukkaa niin täällä...
  4. K

    Tampereen ja lähiseutujen mammat!

    Hei! Toivottavasti käyt vielä täällä kattomassa niin näet tän munkin viestin. Mä olen kanssa 23-vuotias ja mun poika on kyllä vasta vuoden vanha, mutta seuraa kaipailtaisiin mekin! Nyt mä pistän vaan peukalot pystyyn että luet tän vielä :) Ota ihmeessä yhteyttä, mulle voi kirjoitella...
  5. K

    Tampere!!

    meitähän on jo kertynyt kivasti...eiköhän lähdetä sitten liikkeelle, täällä ainakin intoa riittäisi! =) kirjoitelkaa ihmeessä kaisa.hannula@hotmail.com!
  6. K

    Tampere!!

    Täällä ilmoittautuisi myös yksi Länsi-tampereella majaileva äiti. Uudet tuttavuudet olisi tosi tervetulleita ja toi seura esim. lenkille...painonpudotus kun on yksi harrastus =) ...
  7. K

    löytyiskö seuraa tampereelta

    Niin siis mä kävin kirjautumassa tänne sivuille...niin nyt oon kaisa83, mutta samatyyppi kuin tuo kasha! :)
  8. K

    löytyiskö seuraa tampereelta

    ihanaa kun vastasitte, olin jo luopua toivosta! Niin sulle tiuhtiti kirjotin sähköpostia jo! Mä laitan tähän nyt osoitteeni niin sä voit äiti82 vaikka kirjoittaa mulle! kaisa.hannula@hotmail.com
  9. K

    03-suunnan äitejä?

    Tampereella asustellaan, minä 22 vuotias, poika 06/05 ja mies 25-vuotias..

Yhteistyössä