Hakutulokset

  1. S

    Huhuu kesäkuussa 2011 lapsen saaneet

    Moikka. Koitin ketjua bongata, mutta en löytänyt. Etsin siis muita jotka sai kesäkuussa 2011 lapsensa, mitä teille kuuluu? Mä olen se Ninatus jos joku viellä muistaa :)
  2. S

    Salosta tai seudulta??

    Heippa! Olinkin jo unohtanut tämän ketjun :) Oletteko jo treffannu? olen siis tuo aijempi Ninatus
  3. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    poistun joukostanne. runsaantuneen vuodon takia ultrattiin ja ei enään ollut sykettä vaikka viellä muutama päivä sitten vahva syke näkyi..
  4. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Teargas mulla myös eilisessä ultrassa eivät viikot vastanneet. siis kun piti laskurin mukaan olla 7+4 niin olikin 6+5. lääkäri (joka oli synnytysten ja raskauksien erik.lääkäri) ei sanonut siitä mitään muuta kuin että "osuu seitsemännelle viikolle niinkuin pitääkin" mutta normaaliahan...
  5. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    tervetuloa uusille olin tänään siellä ultrassa uudestaan ja siellähän se pikkuinen oli ja vahva syke. vuodosta sanoi että ei sitä varmaksi tiedä mistä se tulee, limakalvoilta tai istukasta(oliko noin) no kuitenkin kaikki on nyt hyvin :heart: mutta jos vuoto runsastuu ja tulee kovat kivut...
  6. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    jääräpää esikoista odottaessa kävin moneen kertaan hampaita paikkauttamassa ja puuduttivat myös. ymmärsin että laittoivat jotain eri puudutetta kun sanoin olevani raskaana. sanoivat viellä että suosittelee että otan puudutuksen (yleensä en ole ottanut) ettei turhaan verenpaine nouse. olin...
  7. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Huomenta Lapsimessuille olen tässä valmistautumassa Mutta into lopahti heti alkuunsa kun vessassa käydessäni ylläripylläri VERTA. En enään tiedä mitä ajatella/tehdä. Mulla oli eilen pitkästä aikaa paha olo, ja olin ihan innoissani. mutta nyt tytölle aamupalaa ja itse lähden kohti...
  8. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Hopsuliina Mullakin se alkoi sellasena vaaleanpunaisena ja nyt on sellaista ruskeaa tuhrua lähinnä. Varasin kuitenkin uuden ajan ultraan (mehiläiseen) kun ei muuten tunnu saavan lähetettä tms. seuraavalla kerralla on eri lääkäri paikalla. tuntuu että mua pidetään ihan kahjona. :D...
  9. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Huomenta sairaslomaa sitten sain tämän ja eilisen. ja selkää varten tukiliivin joka onkin yllättävän hyvä. mä syön noita multitabsin raskaus monivitamiinejä. mietin tässä että onkohan se ultraaminen jotenkin kallista kun eivät millään tahdo laittaa? kaksi lääkäriä sitä mieltä että ei ole...
  10. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Kiitoksia. kävin illalla tk:ssa ja lääkäri tutkiskeli ja totesi että ei ole mitään keskenmenoon viittaavaa mutta jos kivut/vuoto yltyy niin sitten takaisin ja ultrataan. mutta kuulema on normaalia alkuraskaudessa. esikoisesta ei ollut mitään tälläistä, mutta niin ne näköjään raskaudet erilaisia...
  11. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Moikka Tämä päivä ollut todella itkunsekainen. Ollut aivan mielettömän kipeä alaselkä ja mahaakin koskenut (silleen aaltoilevasti) noh veskissä ollessa tuli taas sellasta vaaleanpunaista vuotoa ja myöhemmin ihan verta. mutta se oli vain se kerta ja ilmeni vain paperiin. soitin itku kurkussa...
  12. S

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Heippa Mahtuuko joukkoon mukaan? Olen siis 26v ja esikoinen(tyttö ) syntyi 2/2008. Pikkuisen laskettu aika on 10.12 ja synnytyspaikkana on SAS. Tänään tuli käytyä varhaisultrassa ja kaikki oli ok. on ollut myös verenvuotoa, se lähinnä sellasta hailukkaa ja ihan hirveät mahakivut ja...

Yhteistyössä