Hakutulokset

  1. E

    Lapseton ystävätär

    Tuttu tilanne. Itse 2 vuotta yrittänyt miehen kanssa lasta, käteen ei ole jäänyt kuin km:ja & kemiallisia. Itse hyvin helposti katkaisen yhteyden niihin raskautuneisiin/lapsellisiin. Ei sitä kestä katsoa vierestä, kun toisen maha kasvaa, käydään ostelemassa vauvan tarvikkeita, puhutaan...
  2. E

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tulipas sitten käytyä siellä sedän vastaanotolla. Ei sen kummempia, ultralla katteli ja sen sentään sain nyt tietää, että ei se miun pco diagnoosi niin pahalta nyt näytä, mitä tuolta julkisen puolelta on peloteltu. Sitten sellainen outo juttu, mitä en oikein ymmärtänyt, oli että ei löytynyt...
  3. E

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Huomenta kaikille! Löysin tämän ketjun kauan etsiskeltyäni. Jos nyt kaikki menee hyvin, niin toivottavasti kesän jälkeen päästään tarkempiin tutkimuksiin ja hoitoihin polille. Meistä jonkun verran. Minä -82, mies -77. Erittäin aktiivista yritystä takana jo 2 vuotta ja sinä aikana 2km...
  4. E

    Ollako vai eikö olla.. ?

    Tänne uutena varovaisesti kirjoittelen.. Nyt tullut testailtua 3kertaa eilen ja tänään.. Ensimmäinen oli First Signal-kasettitesti, ja siihen sen viiteajan lopulla piirtyi haalean haalea viiva,joka jämähti tiukasti paikoilleen. Seuraavaksi tein tänä aamuna PregCheck- liuskan, joka oli...

Yhteistyössä