Hakutulokset

  1. L

    onko kokemusta lapsen HAISEVASTA korvatulehduksesta?

    jotkut korvatipat on nyt käytössä ihan vaan siksi kun ei vielä uskallettu ab kuuria alottaa ennen kun tulee se vastaus. tänään siis vasta aloitettu ne tipat-
  2. L

    onko kokemusta lapsen HAISEVASTA korvatulehduksesta?

    viljely on otettu eilen. kaikki alkoi siis viime keskiviikkona ja haju + muut oireet on pahentunut kokoaika. kuume on pysyny poissa. kuumetta oli siis vaan keskiviikkona ja lauantaina.
  3. L

    onko kokemusta lapsen HAISEVASTA korvatulehduksesta?

    kokemuksia pyytelin?
  4. L

    onko kokemusta lapsen HAISEVASTA korvatulehduksesta?

    kysympä nyt täältäkin kun tää jaksaa mun mieltä askarruttaa kokoaika. onko kokemusta kun lapsella tulee putkitetusta korvasta eritettä joka HAISEE ihan kamalalta. märältä koiralta tai joltain sellaiselta. mikä bakteeri oli kyseessä? meillä siis lapsella on suurena ongelmana se kun...
  5. L

    värinpostoa mustiin hiuksiin?

    haha :D niinhän siinä kävi että laitoin sen värinpoiston :D eka värinpoisto, tyvi aivan vaalea mutta muut melkein mustat. just pesin toisen värinpoiston pois :D tyvi vitivalkoinen ja muut osat suklaanruskeat. kaikkee sitä pitääkin kokeilla vaikka onkin olevinaan niin aikuinen|O
  6. L

    Lapsen ihottuma ja kortisonivoide

    mun nuorimmalla lapsella on erittäin paha atooppinen ihottuma. ruokavalio hoidot on meillä ollu paskapuhetta. ei oikeesti oo ollu mitään hyötyä. kortisonia meillä joudutaan käyttämään tosi paljon. parhaimmaksi ja aika miedoksi oon todennut sibicortin. sitä uskaltaa käyttää parin viikon...
  7. L

    värinpostoa mustiin hiuksiin?

    ajattelimpas teiltä kysyä neuvoa :) mulla on nytten varmaan sen 3v ollu mustat hiukset. hiuksia oon värjänny suunnilleen kerran kuukaudessa. nyt kuitenkin himoittais vaihtaa johonkin kevyempään. ruskeaa tai sellaista luonnollista oranssia. pelottaa nyt kuitenkin vähän tää homma joten apua...
  8. L

    Linkkailka PALJON blogejanne!!

    oho, anteeks mä en tajunnu et tää oli äidit alle 20v :D tosin oon kyllä itekkin ollu äiti jo alle 20 v :) pitääkin käydä kurkkimassa teidän blogeja :) ja mullekkin saa lukijaksi tulla jos kiinnostaa ;)
  9. L

    Linkkailka PALJON blogejanne!!

    Melkoista Menoa
  10. L

    Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

    mä en vaan itse ymmärrä että miksi ihmeessä pitää tanssia tuntemattomien kanssa? siksi mä ymmärrän aloittajan pointin. yleensä tuollaisesta ei seuraa mitään hyvää..
  11. L

    Nyt loppu noitte miehen lasten mielyttäminen.

    meillä syödään sitä mitä äiti tekee. tai siis ei syödä, nirsoillaan ihan kunnolla. kuitenkin aina kun kysyn että mitä haluavat niin eivät tiedä. niinä päivinä kun eivät tykkää niin ovat sitten syömättä. monesti jo seuraavalla ruualla kelpaa..
  12. L

    Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

    mä rehellisenä ihmisenä sanon että jos kyseessä ei ole oma kaveri niin ei ole sallittua. mä ainakin suuttuisin omalle miehelleni jos näin olis. tiedän että ei hänkään hyvällä katsois jos minä kaulakkain jonkun miehen kanssa tanssisin.

Yhteistyössä