Hakutulokset

  1. S

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    moikka! voisin tulla tänään kahvittelemaan Lauraliina jos vaan vielä ehdit laittaa osoitteen ja mukaan mahtuu :)
  2. S

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Moikka! Mä joudun nyt sittenkin perumaan mun pikkujouluilut :( :( Meillä tosiaan ei oo hoitajia täällä Jyväskylässä, kun ollaan Vaasasta kotoisin molemmat. Mun vanhemmat oli tulossa hoitamaan mutta ei nyt ehdikään töistä sillon perjantai-iltana vaan tulee vasta la-aamuna. Mies pelaa...
  3. S

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Heippa! Nessu, voisin tulla piipahtamaan tiistaina :) Emme kovin kauan ehdi olemaan, kun tulee serkku Vaasasta kylään myöhemmin päivällä mutta kiva kuitenkin tulla käväsemään. Laitatko vielä osoitteen tulemaan, en onnistunut löytämään sitä mistään =) Ja voinko tuoda jotain? Mukavaa...
  4. S

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Olihan tuolla lara79 maininnut ne sipsit... Nyt huomasin! No, ostan muutaman karkkipussin ja vaikkapa popcorneja :D
  5. S

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Heippa! Mä voisin tuoda pari sipsipussia pikkujouluihin =) niitä ei vielä ketään tainnut mainita? Muutaman siiderin ehkä minäkin otan mukaan ja jatkoille lähden fiiliksen mukaan. Pitää täälläkin olla ajoissa kotona, kun miehellä työpäivä tuo lauantai. Me tosiaan asutaan Mäki-Matissa, onko...
  6. S

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Heippa! Multa taas kirjottelut jäänyt kokonaan. Ehdin vain ilmottautua mukaan pari viikkoa sitten! Arki vauvan kanssa menee siivillä, ei sitä ymmärräkään. Koko ajan vaan maanantai ja taas sitten perjantai! :) Mutta voisin myös minä alustavasti ilmoittautua pikkujouluihin, jos vielä mukaan...
  7. S

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Moikka kaikille! Bongasin teidät googlettamalla, kun etsin muita äitejä Jyväskylän seudulta. Voinkohan liittyä seuraan? :) Kuulostaa kivalta teidän lenkkeilyt, kahvittelyt yms. tapaamiset. Itse oon alunperin Vaasasta kotoisin mutta nyt asuttu miehen työn takia täällä Jyväskylässä vuosi...

Yhteistyössä