Hakutulokset

  1. O

    Viiltävä kipu

    No olihan ne sitten kuukautiset, mutta oli erilaiset kuin ennen. Pari päivää tavallista niukempaa vuotoa ja vähemmän hyytymiä. Nyt jo lopuillaan ja kohti seuraavaa yritystä. :)
  2. O

    Viiltävä kipu

    Kiitos vastauksesta! :) Varovasti toivon et olis jotain muuta kuin kuukautiset.
  3. O

    Viiltävä kipu

    Moi, Mulla tuntui äsken viiltävä kipu alapäässä, niinkuin joku olis veitsellä pistänyt. Sen jälkeen tuli vuotoa, samanlaista kuin olisin papakokeessa käynyt. Kuukautiset pitäisi kyllä alkaa, mutta kaikki kuukautisoireet ovat pysyneet poissa, jotka siis aina alkavat jo viikkoa ennen.
  4. O

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Taustalaisenkin on pakko tulla onnittelemaan Marjee:ta sekä muita plussanneita! :hug: (jos on multa menny ohi) Itse täällä malttamattomana odottelen ensi viikon alkua jolloin vois jollain herkemmällä testillä testailla (ens viikon la pitäis menkat alkaa jota en kuitenkaan toivo!). Kun on...
  5. O

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Moi kaikki! Mä voisin tulla tänne teidän kanssa jännittämään, tosin ensialkuun voisin olla täällä taustalla. (Niinkuin olen jo monta viikkoa ollut) :) Pienen tauon jälkeen yritetään uudestaan, nyt tosin sillä meiningillä että tulee jos on tullakseen. Luulisin että stressasin liikaa kun...

Yhteistyössä